Lue keskustelun säännöt.
Rastaspuisto/Espoo?
Kommentit (2)
Rauhallista on, paljon lapsiperheitä ja erinomaiset ulkoilumaastot. Kauppa lähellä, selloon 2-3 km. Todella yhteisöllistä meinikiä ainakain meidän taloyhtiössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alueella kivoja pientaloja? Kuinka rauhallista?