Lue keskustelun säännöt.
Nyt tarvis runon tai lorun vauvansyntymasta.
24.02.2012 |
Siis ystavalle syntynyt poikavauva,on esikoinen ja tarvitsisin korttiin lyhytta runoa / lorua jossa mainitaan lohikaarme. Loytyyko kenenkaan mielesta moista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli lapsi lohikäärmeen kainalossa,
tähtisateen takaa,
pian pieniä hymyjä herttaisia
hän ympärilleen jakaa.