Ei olisi pitänyt antaa poikani katsoa Putousta
Nyt kyseinen poika (12v) vinkuu itselleen samanlaista valomiekkaa kun mitä Jani-Petterillä oli, vaikka olemme mieheni kanssa sanoneet hänelle varmasti tuhat kertaa, että hän ei sitä tule saamaan, vaikka kuinka kerjäisi.
Kommentit (4)
Kyllä terveen 12v:n pitäisi itse osata askarrella moinen turhuus.
tuskin on kauhean kalliskaan. Kaikkea ei voi saada, mutta edes joskus jotain, vaikka synttärilahjaksi.
tuskin on kauhean kalliskaan. Kaikkea ei voi saada, mutta edes joskus jotain, vaikka synttärilahjaksi.
Vaikka poika koko viikonlopun itki, ulisi, parkui, rääkyi, ulvoi ja huusi hysteerisesti tahtovansa valomiekan, niin hän ei tule sellaista saamaan, koska me mieheni kanssa niin päätimme! Vaikka poikamme onkin autistinen ja lievästi kehitysvammainen, niin hänen pitää oppia, että hän ei tule saamaan kaikkea mitä tahtoo van koska itkee olevansa niin onneton kun hän on vammainen.
Pienet lapset, pienet murheet...