Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi pitänyt antaa poikani katsoa Putousta

Vierailija
20.02.2012 |

Nyt kyseinen poika (12v) vinkuu itselleen samanlaista valomiekkaa kun mitä Jani-Petterillä oli, vaikka olemme mieheni kanssa sanoneet hänelle varmasti tuhat kertaa, että hän ei sitä tule saamaan, vaikka kuinka kerjäisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset, pienet murheet...

Vierailija
2/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveen 12v:n pitäisi itse osata askarrella moinen turhuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on kauhean kalliskaan. Kaikkea ei voi saada, mutta edes joskus jotain, vaikka synttärilahjaksi.

Vierailija
4/4 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on kauhean kalliskaan. Kaikkea ei voi saada, mutta edes joskus jotain, vaikka synttärilahjaksi.

Vaikka poika koko viikonlopun itki, ulisi, parkui, rääkyi, ulvoi ja huusi hysteerisesti tahtovansa valomiekan, niin hän ei tule sellaista saamaan, koska me mieheni kanssa niin päätimme! Vaikka poikamme onkin autistinen ja lievästi kehitysvammainen, niin hänen pitää oppia, että hän ei tule saamaan kaikkea mitä tahtoo van koska itkee olevansa niin onneton kun hän on vammainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme