Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väyrysen "isäntä ja emäntä" lause ratkaisi Väyrysen häviön

Vierailija
24.01.2012 |

Keskustan vaalitoimisto tarkoituksella mietti ja lopulta päätti käyttää "Isäntä ja emäntä" lausetta Väyrysen vaalimainoksessa, vaikka itse Paavo väittikin että se oli tahatonta.



Tämä ratkaisi voiton Haavistolle. Ei niin että äänivyöry olisi tulluta Paavolel vaan se aktivoi ihmisiä äänestämään Haavistoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli huono veto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi