Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miten ilmoitetaan lapsi kouluun?

Vierailija
13.01.2012 |

Jäin ihmettelemään suuresti, kun fb:ssa kaikki 7 vuotiaan lapsen mammat kertoi ilmoittaneensa jo lapsensa kouluun ja meidän poikaa koskien ei ole tullut mitään lappua tai tietoa koko kouluasiasta?? :O Pitääkö tässä alkaa soittelemaan jonnekin vai odotella vielä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivuilta tiedon asiasta. VARMASTI löytyy ohjeet. Myös sanomalehteen tulee ilmoitus hakuajasta/ -tavasta.

Vierailija
2/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ihmeen lappusia ja lupia odottelet?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ihmeen lappusia ja lupia odottelet?

Eskarin ja ekan opet sanoivat, että tulee sitten postissa kirje, jossa ilmoitetaan tuleva koulu ja ilmottautumis ajankohta.

Vierailija
5/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein tulevalle eskarilaiselle hakemuksen koulun eskariin kun hakuaika oli alkanut eikä mitään lappuja tullut postitse.

Vierailija
6/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä luki suurella "Tervetuloa kouluun" ja äitiä itketti :D



Helsinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ihmeen lappusia ja lupia odottelet?

Eskarin ja ekan opet sanoivat, että tulee sitten postissa kirje, jossa ilmoitetaan tuleva koulu ja ilmottautumis ajankohta.

Sitten vain odottelet niitä lappuja. Mikä on ongelma?

Vierailija
8/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vain pällinä tökkää minne käsketään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivuilta tiedon asiasta. VARMASTI löytyy ohjeet. Myös sanomalehteen tulee ilmoitus hakuajasta/ -tavasta.

Viime vuodelle on kyllä ohjeet ja sen mukaan ilmottautuminen olisi vasta helmikuussa. Pakko kai alkaa sitten soittelemaan jonnekin koulupalvelukeskukseen, kun ei olla muutamaan viikkoon edes paikkakunnalla.

Vierailija
10/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vain pällinä tökkää minne käsketään??

Ei kuule ole ihan kauheasti vaihtoehtoja :) Ja tietystikään koulukuljetus vie ihan vain ja ainoastaan sinne minne on viisaissa päissä päätetty, jos menet anomaan koulunvaihtoa, niin kuljetusta ei järjestetä. Eikä täällä mitään vaihtoehtoja anneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sivuilla ei ole tämän vuoden tietoa niin sehän kertoo että asia ei ole vielä ajankohtainen. Odottelisin ihan rauhassa. Ei ne lasta ole kouluun ottamattakaan, vaikkei ilmottottaudu, ajan mentyä ohi soitetaan läpi perheet joista ilmottautumista ei ole tullut (kyllä, tällaistakin sattuu)



t koulusihteeri

Vierailija
12/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sivuilla ei ole tämän vuoden tietoa niin sehän kertoo että asia ei ole vielä ajankohtainen. Odottelisin ihan rauhassa. Ei ne lasta ole kouluun ottamattakaan, vaikkei ilmottottaudu, ajan mentyä ohi soitetaan läpi perheet joista ilmottautumista ei ole tullut (kyllä, tällaistakin sattuu) t koulusihteeri

Ja paikkakunta on Rovaniemi, entinen mlk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri ilmoittautumisaikoja eri kunnissa, eri tapoja ilmoittautua (on sähköistä ilmoittautumista, on lähetettävää lomaketta)... Selvinnee kunnan nettisivuilta tai sitten ihan koulusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan