Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhemmat vapaalle, lapset kärsikööt?
05.01.2012 |
Mitä mieltä olette siitä, että perheen 10 kk, 2-, 3-, ja 7-vuotiaiden vanhemmat lähtevät 3 yöksi ulkomaanmatkalle ja jättävät lapset 70-vuotiaiden huonokuntoisten isovanhempien hoitoon? Isovanhemmat eivät uskalla kieltäytyä, koska heidän poikansa sekä tämän vaimo kiristävät miehen vanhempia hoitoon vihjaillen, ettei isovanhemmilla ole mahdollisuutta tavata lapsia, jos eivät suostu hoitamaan lapsia juuri silloin, kun heitä pyydetään. Isovanhemmat ovat tavanneet nuorinta lasta noin 3 kertaa! Vanhemmat ovat sitä mieltä, että heidän kuuluu saada lomaa lapsista!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa