Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitusvelvollisuudesta.

Vierailija
13.01.2012 |

Opiskelin aikoinani 2 päivää kuukaudesta.

Eräs eläkeläinen hoiti lastani tuon ajan ja maksoin hänelle palkkaa kotihoidontuesta.



Vuoden päästä hän oli peräämässä minulta mätkyrahoja, koska oli ilmoittanut työtulonsa verottajalle ja saanut mätkyjä.



En todellakaan maksanut. Tarvitseeko aina olla liian rehellinen ja ilmoittaa joka paikaa pienen pienistä tuloista. Tuostakin hän sai kuukautta kohti noin 100€.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki oikein kuin ilmoitti, mutta miksi hän oletti sinun maksavan hänen veronsa? Mätkyt ovat hänen osuus työtulosta ei millään tavalla sinun maksettavasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla