Söisitkö neljällä päivällä yli viimeisen käyttöpäivän mennyttä roiskeläppäpizzaa?
Kommentit (23)
En ole koskaan tuollaista syönyt, päivämäärästä riippumatta, eli en
Olisin viimeisenä käyttöpäivänä laittanut pitsan pakkaseen jos en olisi syönyt.
Voi sitä haistaa ja maistaa. Voi olla ok vielä. Mikä täyte? Sekin vaikuttaa.
Varmaan söisin jos olis tosi nälkä eikä olis muuta.
No söisin, kyllä ne pöpöt mikrossa kuolee.
Jauheliha ja kala on ainoita, joita en viimeisen käyttöpäivän jälkeen söisi.
Joo. Olen syönyt yli viikonkin vanhaa. Popsi menemään.
Noi on niitä eväitä, jotka säilyy eli anna mennä vaan. Bon appetit.
En söis. Koeta vaikka heittää frisbeenä lätty, katot kuin pitkälle lentää.
En söisi edes tuoreena. Ihan uskomatonta paskaa. Täytyy olla makuaistissa pahasti vikaa jos tuollaista on valmis syömään.
Otatko oikeesti mieluummin ruokamyrkytyksen helvetin?
Minulla on jääkaapissa roiskeläppäpizza, jonka viimeinen käyttöpäivä oli viikko sitten. Ajattelin syödä sen tänään, mutta siirsin syömisen huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä haistaa ja maistaa. Voi olla ok vielä. Mikä täyte? Sekin vaikuttaa.
Mä söin kerran vahingossa viikon vanhoja lihapullia maistui ja haisi normaalille. Tuli kuitenkin ruokamyrkytys eli ei se haju ja maku välttämättä kerro mitään
Helposti on vielä syötävissä ilman ongelmia. Se on eines, joka kestää vaikka ydinlaskeuman.
En mielelläni, mutta ei neljästä päivästä vielä botulismia saa.
Tein eilen ruuaksi kuukausi sitten vanhaksi meneet tofut perheelle ruuaksi. Ei ongelmia.
En koskaan söisi tuollaista moskaa käyttöpäivästä riippumatta