Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söisitkö neljällä päivällä yli viimeisen käyttöpäivän mennyttä roiskeläppäpizzaa?
Kommentit (23)
en. erityisesti jos sisältää lihavalmisteita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni, mutta ei neljästä päivästä vielä botulismia saa.
En epäile yhtään ihmisten hysteriaa ruuan käyttöpäivien suhteen, jos yleinen tietämystaso on tämä. Roiskeläpästä ei voi botulismia saada, vain vakuumipakatuista tuotteista.. yleensä kalasta.
Alue: Aihe vapaa
Joka punalappuisen pakastaa - hän lompakkoaan rakastaa!