Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset ole hankkinut kotiisi ilmastointikonetta?

Vierailija
28.06.2026 |

Se on tuikitärkeä näillä helteillä.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Vierailija
2/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmalämpöpumppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei suostunut maksamaan. Nyt kärsin.

Vierailija
4/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.

Vierailija
5/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut, mutta tänä kesänä sille ei ole vielä ollut tarvetta. Ehkä ensi viikolla.

Vierailija
6/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.

Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse. Asunto ei kuumene liikaa.

Vierailija
8/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin palella sisällä kesälläkin? Päinvastoin, nautin nyt kun tarkenee. Paras sisälämpötila on n. 26 astetta kesät talvet, jotta tarkenen mekolla ilman villatakkia ja villasukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy maksetuissa ilmoituksissa.

Vierailija
10/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään helteistä. En halua pilata ihania helteitä Viilennyskoneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.

Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan. 

😅 Koska se on rikki, tai et osaa käyttää sitä.

Vierailija
12/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä migreenikon pelastus. Hyvästi helvetilliset yöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Yhteiskunnanko sekin pitäisi maksaa?

Vierailija
14/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kalliita eikä tehosta ole varmuutta, kuten joku edellä kertoi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska meillä on ILP x 2.

Vierailija
16/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee liian kuuma kotona, lähdetään metsään riippumattoilemaan. siellä ollaan muutenkin noin 75 vrk. vuodessa.

Vierailija
17/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen helteistä kyllä selviää, jos osaa vain valita asunpaikan oikein. 

Minulla on läpitalon huoneisto. Ikkunoita kolmeen suuntaan, mutta yhteenkään ei loimota aurinko koko päivää. Ympärillä puita ja kasvillisuutta, jotka viilentävät. Parveke ilman laseja. 

Vierailija
18/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Kyllä tekee. Helteellä koneen laittaa päälle vaikka kymmeneksi minuutiksi niin asunto on sopivan viileä ainakin muutaman tunnin.

Mä ostin 400€ ilmastointikoneen ja ihan sysipaska. Pitää vaan meteliä muttei viilennä juurikaan. 

😅 Koska se on rikki, tai et osaa käyttää sitä.

Tuskin on rikki. Ihan oikein on asennettu poistoputken kanssa.

Vierailija
19/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä tee hevonhelvettiä. Ilmalämpöpumpulla kyllä tekisi, mutta en halua itse kustantaa vuokra-asuntooni.

Yhteiskunnanko sekin pitäisi maksaa?

Ei ole mun oma asunto. Asun vuokralla.

Vierailija
20/115 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään asua kesäisin saunassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme