Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maalaiset vihaavat niin paljon kaupunkilaisia?

Vierailija
28.06.2026 |

Kertokaapa kepulaiset, persut ja kristillisdemokraatit miksi vihaatte meitä kaupunkilaisia? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstavájákkí tehtailee tänne niin paljon valheellisia miksi-kysymyksiä?

Vierailija
2/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ns kaupunkilainen: Pihtiputaalla kuitenkin syntynyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisten ja kaupunkilaisten välinen kuilu on globaali arkkityyppi.

 

Klassista ihmisyyttä siis, muttei jokaista koske.

Vierailija
4/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me maalaiset vihaa kaupunkilaisia. Mutta jos me emme pidä kaupungissa asumisesta, emmekä kaipaa samoja asioita kuin kaupunkilaiset, ei siitä tarvitse suuttua.

Vierailija
5/5 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin kaupunkilaiset. Ovat nääs "joutuneet" tekemään elämänsä aikana enemmän ja ovat järkevämpiä. Sitten kuitenkin maristaan maalla asumisen ikävistä puolista. 

 

Tietenkään kaikki maalla asuvat (tai kaupungissa asuvat) eivät ole samanlaisia, mutta yleinen asenne on se, että maalla asuminen tekee ihmisestä paremman. Tätä olen aina ihmetellyt. Omalle kohdalle on kyllä sattunut enemmän fiksuja kaupunkilaisia kuin maalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi