Lue keskustelun säännöt.
Haeritseekoe etten voi kaeyttaeae aeaekkoesiae?
28.06.2026 |
Olen asunut tæællæ Yhdysvalloissa viisi vuotta eikæ tæællæ ole næppæimistœissæ æækkœsiæ.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei häiritse, mutta miksi et vain kirjoita talla tavalla ilman aakkosia? Senkin ymmartaa ihan hyvin.
Taalla Yhdysvalloissa ei tosiaan toimi Skandinavian aakkoset.
Päivi
Austin (TX)
Eihäiritsesenemempääkuintämäettenvoikäyttäämitäänvälimerkejätoivottavastiseeihäiritsemyöskäänketään
Kyllae tajusin