Tuntuuko teistäkin että ette voi puhua koska teitä ei ymmärretä?
Esimerkiksi sellaisista asioista, mitä toiset eivät välttämättä koskaan ole kokeneet?
Kommentit (12)
Hyvin suuri osa ihmisistä ei vain yksinkertaisesti osaa edes kuunnella, joten miten he osaisivat vastata yhtään mihinkään.
Ei tunnu. Jos sinua ei ymmärretä, todennäköisin syy on, että et osaa puhua selkeästi.
Ehkä hieman. On monia asioita, joista ei saa maassa puhua lainkaan tai tulee lynkatuksi
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo tunnon asia vaan se on fakta asia, ihminen kellä ei ole samankaltaista hermoston ja aivojen rakennetta kuin sinulla itselläsi ei vois koskaan ymmärtää miten sinä toimit ja ajattelet. Näähän on oikeita faktoja. Ne ei oo opeteltavissa olevia asioita vaan ne on piirteitä mitkä jotkut ihmiset omaa ja jotkut ei omaa. Sä et pysty pakottamaan ihmistä ymmärtämään asioita mihin sen oma hermosto ja aivot ei yksinkertaisesti pysty prosessoimaan. Sen takia joku ihminen saattaa tuntua todella magneettiselta, koska se ihminen saattaa olla vähän samanlainen kuin sä itse ja se ehkä saattais ymmärtää sua paremmin.
Komppaan. Ja mikään muu ei ole totta kuin heidän kokemusmaailmansa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuri osa ihmisistä ei vain yksinkertaisesti osaa edes kuunnella, joten miten he osaisivat vastata yhtään mihinkään.
Komppaan. Eivät ole aidosti läsnä sydämellään. Eivätkä viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman. On monia asioita, joista ei saa maassa puhua lainkaan tai tulee lynkatuksi
Eli olet öyhöttäjä-persu ja ihmettelet, ettei sinua kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Jos sinua ei ymmärretä, todennäköisin syy on, että et osaa puhua selkeästi.
Tämä. Tai sitten hahmottaa maailman jotenkin aivan eri tavalla kuin muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo tunnon asia vaan se on fakta asia, ihminen kellä ei ole samankaltaista hermoston ja aivojen rakennetta kuin sinulla itselläsi ei vois koskaan ymmärtää miten sinä toimit ja ajattelet. Näähän on oikeita faktoja. Ne ei oo opeteltavissa olevia asioita vaan ne on piirteitä mitkä jotkut ihmiset omaa ja jotkut ei omaa. Sä et pysty pakottamaan ihmistä ymmärtämään asioita mihin sen oma hermosto ja aivot ei yksinkertaisesti pysty prosessoimaan. Sen takia joku ihminen saattaa tuntua todella magneettiselta, koska se ihminen saattaa olla vähän samanlainen kuin sä itse ja se ehkä saattais ymmärtää sua paremmin.
Komppaan. Ja mikään muu ei ole totta kuin heidän kokemusmaailmansa.
Ne voi esittää hetkellisesti että ne ymmärtää ja kuuntelee, mutta ne ei pysty sisäistämään niitä asioita ollenkaan, se on se ero. Matalan älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin omaavat ihmisethän kuvittelee että kaikki on samalla tasolla tavallaan ja kaikki ymmärtää kaikesta kaiken samalla tavalla. Oikeastihan se ei ole sinne päinkään. Ei ne ymmärrä mitää. Sä itsekin osaat aistia sen että jos ihminen on sun kanssa tavallaan samalla aaltopituudella. Ne on sisään rakennettuja asioita. Siihen tarvii ihmisen kuka on tavallaa itse jo parantanut itsensä ni se voi sanoa että okei mä nään sut ihan oikeasti sellasena ku sä oot ja se oikeasti myös tekee sen. Eikä sekään voi toimia tavallaan sen tilanteen pelastajana, mutta se voi olla siinä vierellä se kehen se toinen voi oikeasti nojautua ja luottaa ne omat heikkoutensa ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo tunnon asia vaan se on fakta asia, ihminen kellä ei ole samankaltaista hermoston ja aivojen rakennetta kuin sinulla itselläsi ei vois koskaan ymmärtää miten sinä toimit ja ajattelet. Näähän on oikeita faktoja. Ne ei oo opeteltavissa olevia asioita vaan ne on piirteitä mitkä jotkut ihmiset omaa ja jotkut ei omaa. Sä et pysty pakottamaan ihmistä ymmärtämään asioita mihin sen oma hermosto ja aivot ei yksinkertaisesti pysty prosessoimaan. Sen takia joku ihminen saattaa tuntua todella magneettiselta, koska se ihminen saattaa olla vähän samanlainen kuin sä itse ja se ehkä saattais ymmärtää sua paremmin.
Komppaan. Ja mikään muu ei ole totta kuin heidän kokemusmaailmansa.
Ne voi esittää hetkellisesti että ne ymmärtää ja kuuntelee, mutta ne ei pysty sisäistämään niitä asioita ollenkaan, se on se ero. Matalan älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin omaavat ihmisethän kuvittelee että kaikki on samalla tasolla tavallaan ja kaikki ymmärtää kaikesta kaiken samalla tavalla. Oikeastihan se ei ole sinne päinkään. Ei ne ymmärrä mitää. Sä itsekin osaat aistia sen että jos ihminen on sun kanssa tavallaan samalla aaltopituudella. Ne on sisään rakennettuja asioita. Siihen tarvii ihmisen kuka on tavallaa itse jo parantanut itsensä ni se voi sanoa että okei mä nään sut ihan oikeasti sellasena ku sä oot ja se oikeasti myös tekee sen. Eikä sekään voi toimia tavallaan sen tilanteen pelastajana, mutta se voi olla siinä vierellä se kehen se toinen voi oikeasti nojautua ja luottaa ne omat heikkoutensa ja kasvaa.
Komppaan. Älä sano ymmärtäväsi, jos et oikeasti ymmärrä. Tai jos asiat ovat täysin kokemusmaailmasi ulkopuolella.
Se ei oo tunnon asia vaan se on fakta asia, ihminen kellä ei ole samankaltaista hermoston ja aivojen rakennetta kuin sinulla itselläsi ei vois koskaan ymmärtää miten sinä toimit ja ajattelet. Näähän on oikeita faktoja. Ne ei oo opeteltavissa olevia asioita vaan ne on piirteitä mitkä jotkut ihmiset omaa ja jotkut ei omaa. Sä et pysty pakottamaan ihmistä ymmärtämään asioita mihin sen oma hermosto ja aivot ei yksinkertaisesti pysty prosessoimaan. Sen takia joku ihminen saattaa tuntua todella magneettiselta, koska se ihminen saattaa olla vähän samanlainen kuin sä itse ja se ehkä saattais ymmärtää sua paremmin.