Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi häiriinnyt Pridestä?

Vierailija
27.06.2026 |

Miksi todellisuus on vaikea hyväksyä? Meitä on moneksi, turha tuhota ihmiskuntaa sen vuoksi. 

Katso peiliin ja hyväksy itsesi, niin muiden näkökulmien ymmärtäminen helpompaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!

Vierailija
2/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää jatkuvaa pervopakotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!

Miksi sitö sitten tuputetaan?

meillä töissä esim tosi moni puhuu mitä teki vaimon/miehen kanssa viiko loppuna.kuvottavaa. miksi heterot ei pidä suuntautumistaan yksityisasiana?

moni puhuu  kuvottavan avoimesti että heillä on tyttö _ tai poikaystävä. ILJETTÄÄ.

älkää heterot tunkeko sitä seksuaalisuuttanne ihmisten naamaan!

Vierailija
4/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kadehdin heitä jotka uskaltavat avoimesti myöntää mitä ovat. Oma lahkoni ei sitä salli.

Vierailija
5/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin enemmän siitä aiemmasta mallista, missä homostelu oli rikos ja friikit laitettiin vankilaan.

Vierailija
6/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan käy. Kommunismia en tule hyväksymään koskaan.

Sori siitä vassu ja Hesari.

Vierailija
8/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ahdistaa se että maailmassa on erilaisia ihmisiä. Täällä meillä Persjoella sekä miehet ja naiset osaavat astua omiin muotteihinsa enkä ymmärrä miksei koko muu maailma suostu elämään meidän takapajuisten normien mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse mitenkään, ei ole näkynyt mun elämässä mitenkään vaikka asun Helsingissä.

Vierailija
10/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.

Kannattaa lukea historiaa. Neuvostoliitto lakkasi olemaha yli 30 vuotta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sairaudet ja omituisuudet marssivat. Onneksi eheytyminen terveeksi heteroksi on mahdollista. 

Vierailija
12/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!

Missä sitä on "tuputettu"? Lehdissä ja uutisissa on monenlaisia uutisia - koskeehan asia isoa osaa kansasta  - mutta niin on herättäjäjuhlistakin, eikä se mua höiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinun kannattaa varmaan avata silmäsi nykyhetkelle ja hyökkäyssodalle.

Vierailija
14/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häiriintynyt, mutta onko pakko pitää? Eikö kaikille ihmisille kuulu ihmisoikeus, oli sukupuoli tai seksuaalinen suuntaus mikä hyvänsä? Miksi pitää lähteä barrikaadeille örveltämään, eihän heterotkaan sitä tee. Tässä on käynyt vähän sama juttu kun ma mujen kanssa, jos ei ole samaa mieltä, niin vedetään esille rasistikortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ei pervojen friikkisirkukselle.

Vierailija
16/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat sirkustella keskenään. Mutta minä en ala uskomaan, että isä synnyttää ja naisella on munat. Pidän nämä tosiasiat, sitä ei mikään vouhotus muuta. 

Vierailija
17/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIDE on friikkien kultapossukerho.

Vierailija
18/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.

Kannattaa lukea historiaa. Neuvostoliitto lakkasi olemaha yli 30 vuotta sitten. 

Kommunismin käsite on ollut kauan ennen Neuvostoliittoa. Kommunismiin pyrkiviä tahoja ja instituutioita on liikaa tänäkin päivänä, mutta onneksi tolkun ihmiset ovat saaneet estettyä toistaiseksi eskalaation. 

Vierailija
19/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska kadehdin heitä jotka uskaltavat avoimesti myöntää mitä ovat. Oma lahkoni ei sitä salli.

Onko lahkosi vankila? Miksi?

Vierailija
20/39 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmetyttää esimerkiksi kommunististen lippujen liehutus osana kulkuetta. Sirppi ja vasara olalla marssi osa. Pro-Russia yhteydet tähän maailmanaikaan on outo kannanotto liikkeeltä.

"Pro-Russia"?