Miksi häiriinnyt Pridestä?
Miksi todellisuus on vaikea hyväksyä? Meitä on moneksi, turha tuhota ihmiskuntaa sen vuoksi.
Katso peiliin ja hyväksy itsesi, niin muiden näkökulmien ymmärtäminen helpompaa.
Kommentit (39)
Siksi häiriinnyn, että se edustaa hyvin sairaita juttuja nykyisellään. Lapsille syötetään valheita sukupuolosta ja raahataan aikuisten toimesta jopa "hoitoihin" joissa terve keho invalidisoidaan lopouelämäksi, että lapsi voisi olla "oma itsensä". Lasten kehoja silvotaan ja pumpataan hormoneilla jo muissa maissa, noi hullut vaativat samoja "ihmisoikeuksia" Suomeenkin.
Ja trans - agenda ai suinkaan ole ainoa sairas asia jota liputtavat.
Kuulun seksuaalivähemmistöön enkä voi sietää pridea. Kokemusta on että raivoavat yrityksille jos et lähde mukaan, jos olet yhtään sukupuolien stereotypiasta poikkeava, alkavat painostaa nuoriakin että sitten oot varmasti trans. Ennen oli suvaitsevaisempaa, sai olla tyttömäinen poika tai poikamainen tyttö ilman että joku on painostamassa sukupuolenmuutokseen. Itseä ei tarvinnut lokeroida vaan sai olla oma itsensä.
Kumma, että nuo sukupuolijutut teitä kuitenkin niin paljon vaivaavat. Onhan niitä friikkejä teissä persuissakin.
Maailmanlaajuinen rahaa kahmiva pedaririnki, mikä voisikaan mennä pieleen.
Kaikessa on kyse lasten saalistamisesta js rahasta. Kaikki muu on rekvisiittaa jolla lapsia groomataan. Kirkkaat karamellivärit, blingbling. Ön
Mikä pride?
Mä oon ollu Tuskassa päissään 2 päivää. Ja huomenna lisää!
Jos järjestävät tapahtumansa omalla rahoituksellaan ja pitävät lippunsa omissa saloissaan sekä pysyvät kouluista pois niin riekukoon niin kuin tykkäävät. En myöskään hyväksy verorahojen käyttämistä minkään agendan ajamiseen enkä sitä että valtion tai kunnan toimesta tuota aatetta ajetaan kuin käärmettä pulloon.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanlaajuinen rahaa kahmiva pedaririnki, mikä voisikaan mennä pieleen.
Kaikessa on kyse lasten saalistamisesta js rahasta. Kaikki muu on rekvisiittaa jolla lapsia groomataan. Kirkkaat karamellivärit, blingbling. Ön
Wille Rydman ei ole osallisrna Pridessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!
Miksi sitö sitten tuputetaan?
meillä töissä esim tosi moni puhuu mitä teki vaimon/miehen kanssa viiko loppuna.kuvottavaa. miksi heterot ei pidä suuntautumistaan yksityisasiana?
moni puhuu kuvottavan avoimesti että heillä on tyttö _ tai poikaystävä. ILJETTÄÄ.
älkää heterot tunkeko sitä seksuaalisuuttanne ihmisten naamaan!
Mitähän sinullekin tuputetaan? Minulle ei ole missään työpaikassa työkaverit kertoneet mitään intiimielämästään, Normaalit ihmiset pariutuvat vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä poikkeavilla yksilöillä on tarve mainostaa yksityiselämäänsä? Sairasta, epänormaalia!
Pridepervojen mielihalujen mukaan maassamme säädetään lapsen oikeuksia polkevia lakeja, mm. SIKSI!
Vierailija kirjoitti:
Kuulun seksuaalivähemmistöön enkä voi sietää pridea. Kokemusta on että raivoavat yrityksille jos et lähde mukaan, jos olet yhtään sukupuolien stereotypiasta poikkeava, alkavat painostaa nuoriakin että sitten oot varmasti trans. Ennen oli suvaitsevaisempaa, sai olla tyttömäinen poika tai poikamainen tyttö ilman että joku on painostamassa sukupuolenmuutokseen. Itseä ei tarvinnut lokeroida vaan sai olla oma itsensä.
Juuri näin.
Puhuttiin juuri tänään siskoni kanssa tästä.
Onneksi sai olla lapsi kauan rnnen tätä aikaa. Ei tullut mikään setalainen tarjoamaan peniksen askartelua ja väittänyt pojaksi, kun oli tyttö joka ei pitänyt hörhelöhameita.
Ja näin aikuisenakin siskollhe tuli mieleen, että tuo prideväki luokittelusi meiät molemmat ainakin lesboiksi ulkonäön perusteella, kun on kova tarve stereotypioihin ja sukupuolirooleihin. Eivät vissiin tajua että lesbokin voi näyttää vaikka missiltä, ja me heterot voidaan käyttää pelkistettyjä tummia vaatteits, reisitaskuhousuja ja ruutupaitoja tai huppareita yms. Kovin umpimielistä väkeä ovat, uskonlahkohan tuo pride onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun sateenkaarilippua raottaa, niin takaa löytyy hakaristilippu.
Ja vuotava sperma, visva, veri ja muut eritteet. Kunnon hirviökultti kyseessä, päältä kuin karamelli, sisältä eltaantunutta kalmanhajuista mönjää.
Saalistajien bakkanaalit koko pride. Tarkoitus on tuoda lapsiuhreja lisää ja lisää pedojen alttarnille.
Pedarit pukeutuu pridessä peruukkiin ja paksuihin meikkeihin, tai koiramaskeihin, että heitä ei voi tunnistaa väkijoukosta edes valvontakameroiden kuvista.
Siistit pedarit groomaa lapsia hitaammin, käy saliin kimppuun myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa olla mitä haluaa,mutta onko sitä pakko tuputtaa joka paikkaan? Alkaa olla jo uskonnon pakottamista tää homma!
Miksi sitö sitten tuputetaan?
meillä töissä esim tosi moni puhuu mitä teki vaimon/miehen kanssa viiko loppuna.kuvottavaa. miksi heterot ei pidä suuntautumistaan yksityisasiana?
moni puhuu kuvottavan avoimesti että heillä on tyttö _ tai poikaystävä. ILJETTÄÄ.
älkää heterot tunkeko sitä seksuaalisuuttanne ihmisten naamaan!
Siis, eihän tällaista ole kukaan vastustanut?! Oot aivan pihalla.
Pride on amerikkalainen kultti, joka toistelee mantraa "ihmisoikeuksista" ja oikeudesta olla sellainen kuin on, koska kukapa nyt ihmisoikeuksia vadtustaisi. Kuitenkin tämä pride puolustaa hyvin ihmisvastaista brutaalia ajatusmaailmaa ja syöttää sitä lapsille ja nuorille. Siitä on tultava loppu. On jo liikaa ihmisiä vammautettu ton touhun takia, mutiloitu ja steriloitu, ne ihmiset ei kosksan saa omaa lasta eikä tervettä kehoa taksisin, virtsaaminenkaan ei onnistu normaalisti.
Kukaan ei ole trans syntyjään, aikuiset aivopesevät lapsia tuhoamaan kehonsa. Miksi? Jopa omat vanhemmat. Ne aikuiset kuuluisi vankilaan loppuiäksi.
Jokainen voi olla mitä haluaa, marssia laillisissa kulkueissa, mutta rehellisyyden nimissä Pride on myös poliittinen kannanotto, jota mediat pitävät lellikkinään. Siitä uutisoidaan aina positiivisessa mielessä ja paljon, vaikka liikkeessä on paljon epämääräistä ja poliittista värinää.
Poliittinen vasen laita ja toimittajat puhuvat samaa kieltä ja tätä mielipiteen muokkausta tulee sitten joka tuutista. Nyt tuputus on kääntynyt itseään vastaan. Tavallinen suomalainen ei katso hyvällä kuntien Pride-liputusta tai työpaikalle tuotavaa ideologiaa, vaikka suurimman osan mielestä toisen sukupuoliset kiinnostuksen kohteet ovat ihan se ja sama. Tavan kansalainen asettui Suvivirren puolelle ja Prideä vastaan.
Provohan tuo oli.