Lue keskustelun säännöt.
Suomessa työpaikkakiusaamisesta puhuminen on tabu
27.06.2026 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska se kosketta joka toista meidän joukosta, niin yleinen se on. Kaikesta paras kiusajalta itseltä huomion pois saaminen tapahtuu niin, että siitä kiusamisesta vaiettaan tai sanottaan, että sitä kiusamista ei ole tapahtunut. Kertoo kiusajien kehityksen tasosta paljonkin. Pakosta ei voi myös sivistää, jos eddellytyksiä ei ole annetu. Elikä kiusaajat ovat kehittymätön sakki meidän joukossa. Jälkeenjäänet kehityksessä. Niiltä ei voi vaatia, että yltyisivät normaalin ihmisen tasolle. Geenit eivät mahdollista.
Miksi se on niin arka aihe?