Lue keskustelun säännöt.
Suomi.fi ei ole koko aikanaan tehnyt mitään mutta kuin hukannut aikaani ja saanut minut kirjautumaan turhien pelleviestien takia
27.06.2026 |
Aikaani haaskaava ja huomotani tuhlaava paska paskapalvelu.
Kommentit (5)
Suomi on viimeiset 15 vuotta vain hukannut aikaani. Ei anna tehdä muita töitä kuin jotain paska hallinnon töitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuo viestitkin voisi yhtä hyvin lähettää tekstiviestinä jolloin tulisi kuitattua samantien.
Kandeisko se palvelu vaikka sitten ottaa pois käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Kandeisko se palvelu vaikka sitten ottaa pois käytöstä?
Siihen on upotettu niin monta miljardia että pakko on vain jatkaa.
Kirjaudun vaivalloisesti sisään vain saadakseni turhaa informaatiota miten minulle on viesti jossain toisessa saatanan palvelussa.