Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi.fi ei ole koko aikanaan tehnyt mitään mutta kuin hukannut aikaani ja saanut minut kirjautumaan turhien pelleviestien takia

Vierailija
27.06.2026 |

Aikaani haaskaava ja huomotani tuhlaava paska paskapalvelu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudun vaivalloisesti sisään vain saadakseni turhaa informaatiota miten minulle on viesti jossain toisessa saatanan palvelussa.

Vierailija
2/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on viimeiset 15 vuotta vain hukannut aikaani. Ei anna tehdä muita töitä kuin jotain paska hallinnon töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo viestitkin voisi yhtä hyvin lähettää tekstiviestinä jolloin tulisi kuitattua samantien.

Vierailija
4/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandeisko se palvelu vaikka sitten ottaa pois käytöstä?

Vierailija
5/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandeisko se palvelu vaikka sitten ottaa pois käytöstä?

Siihen on upotettu niin monta miljardia että pakko on vain jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi