IL: Miehet avautuvat kamelinvarpaista kuntosalilla: "Silmäni hakeutuvat"
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
"Jotkut miehet kokevat kamelinvarpaan häiritsevän urheiluharjoittelua, sillä katse harhailee helposti."
"- Silmäni hakeutuvat pakaroihin, ja jos vielä kamelinvarvas näkyy, niin treeni kärsii. Ärsyttää, koska tulee seksistinen olo, yksi mies pohtii."
"Toisaalta eräs miesvastaaja kertoo, että nauttii näkemästään sopivuuden rajoissa.
- Mukavahan se on katsella uskaliaita naisia, joiden treenivaatteet ovat seksikkäitä, mutta en mene ehdottelemaan tai muutenkaan sanomaan mitään."
Kommentit (76)
Huvittavaa näissä on kun naiset hakee kokoajan huomiota pukeutumisellaan ja sitten kun saavat sitä alkavat valittaa siitä huomiosta.
Ihanaa kun joku parikymppinen salibeibe käyttää peppurypytettyjä leggareita ja niukkaa toppia eikä ujostele kamelinvarpaansa kanssa. Treenaaminen on muutenkin miellyttävää mutta tuo näky antaa lisäpotkua.
M29
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun joku parikymppinen salibeibe käyttää peppurypytettyjä leggareita ja niukkaa toppia eikä ujostele kamelinvarpaansa kanssa. Treenaaminen on muutenkin miellyttävää mutta tuo näky antaa lisäpotkua.
M29
Voisivat treenata alasti.
Samaan aikaan näen miehiä ilman paitaa keskellä kaupunkia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä mielellään silmät hakeutuvat hyväkroppaiseen pitkäraajaiseen V-malliseen mieheen. Vielä jos on kauniit kasvot niin silmäkarkkiahan se on. Työköistuvat treenivaatteet vaan lisää nautintoa.
Tuossa samassa jutussahan yksi nainen sanoo sen ääneen.
"- Tokihan kun komea mies sitä katselee, se on ihan toivottavaa, mutta jos naama ei miellytä, niin pervo pirulainen se on."
No siinähän se totuus tuli. Totuus, jonka me miehet olemme toki tienneet jo iät ja ajat. Komean miehen katseet on toivottavaa, ruman miehen katseet pervoilua.
Mielestäni pitäisi vaatia asiallista pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pitäisi vaatia asiallista pukeutumista.
No kyllähän sitä mielellään katselee nuoren, hoikan ja nätin naisen pillun muotoja.
Mikähän naisjuttu huomenna on lehdessä tai Ylellä?
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan näen miehiä ilman paitaa keskellä kaupunkia
Samaan aikaan mm. Amerikkalaisen jalkapallon pelaajien housuissa on perspuolella vahvistus, etteivät kankut VAAN erotu.
Myötähäpeä tulee näin naisena moisten kamelinvarpaiden esittelyistä! Rivo paljastelu on vaan noloa; häveliäs peittely näyttää seksikkäämmältä kun jätetään jotain mielikuvituksen varaan.
Useimmat salilla köyvät miehet on kylläkin homoja. Ei ne siellä naisia kattele. Ja useimmat treenaa tosissaan eikä jouda muita töllistelemään.
Leggingsit ovat Instagram-ajan ilmiö
Tai kertokaa toki, minkä lajien urheilijat niitä oikeasti käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä mielellään silmät hakeutuvat hyväkroppaiseen pitkäraajaiseen V-malliseen mieheen. Vielä jos on kauniit kasvot niin silmäkarkkiahan se on. Työköistuvat treenivaatteet vaan lisää nautintoa.
Ei saa pervo katsoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä mielellään silmät hakeutuvat hyväkroppaiseen pitkäraajaiseen V-malliseen mieheen. Vielä jos on kauniit kasvot niin silmäkarkkiahan se on. Työköistuvat treenivaatteet vaan lisää nautintoa.
Juujuu spandex housut jotta näkee onko sillä hk pikku prinssinakki vai snellmanin kunnon lauantaimakkara 🍆
huoh...peniksen koko katsotaan erektiosta eikä lepotilassa. Tuskin kovin moni treenaa stondiksessa.
Miten typeriä juttuja tehdään lehteen nykyään, eiköhän tuokin ole reportterin itsensä sepittämä juttu.
Eikös pimppiin tule hiivatulehdus kun hikinen keinokuituinen kangas hiertää häpyhuulia ja pyllyvakoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes viitsi katsella miehiä kun ne on niin hirveitä. Tulee sääli ja paha mieli heidän puolestaan. Eihän niillä ole edes pakaroita kun ne ei koskaan ole kävelleet. Köpöttävät menemään rusinaperseen alla olevilla tohjoisilla lonkilla ja polvilla kuin 90-vuotiaat. Niiden varassa 40 kilon läskipötsi, tikkukäsivarret ja lötköallit, naama alkaa heti olkapäistä useamman leuan voimin. kaikki huipentuu läiskikkääseen, hilseilevään kaljuun (todennäköiseen), jota ei koskaan näe rasvaisen lippiksen alta.
Alhaalla tennissukat, ylhäällä lippis. Siinä välillä pelkkää laiminlyötyä lihaa.
Luuletko salilla näkevän tällaisia miehiä? Läiskikäs hilseilevä kalju ei näy lippiksen alta? Eikös se ole sitten hyvä juttu jos se noin paljon iljettää? On se kumma kun teki niin tai näin niin aina väärinpäin
Naisena halusin nuorena aina naissalin ja miehet miessalin? Vai mitä..?