IL: Miehet avautuvat kamelinvarpaista kuntosalilla: "Silmäni hakeutuvat"
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
"Jotkut miehet kokevat kamelinvarpaan häiritsevän urheiluharjoittelua, sillä katse harhailee helposti."
"- Silmäni hakeutuvat pakaroihin, ja jos vielä kamelinvarvas näkyy, niin treeni kärsii. Ärsyttää, koska tulee seksistinen olo, yksi mies pohtii."
"Toisaalta eräs miesvastaaja kertoo, että nauttii näkemästään sopivuuden rajoissa.
- Mukavahan se on katsella uskaliaita naisia, joiden treenivaatteet ovat seksikkäitä, mutta en mene ehdottelemaan tai muutenkaan sanomaan mitään."
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy salilla. Ei jaksaisi kenenkään pimppejä näkökentässä.
Minä taas naisena haluan näkökenttääni kunnon seisovia kaluja housujen läpi.
Samoin. Antaa kyllä treeniin puhtia ja fiilistä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Nämä on niin typeriä neuvoja ettei enää oikein jaksa vastata kun joko kommentoi on trolli tai tyhmä mutta väännetään nyt rautalangasta:
Ensinnäkin miehet on ohjelmoitu katsastamaan jokainen vastaantuleva nainen, perusbiologiaa ja evoluutioita satojen tuhansien vuosien ja pidemmän ajan takaa.
No kyllä sitä pystyy sen alkukatselun jälkeen siirtämään katseen pois mutta jos naisen vaatetus on sellainen että muodot ja paikat näkyy lähes läpi niin ei sitä katsetta pysty pitämään poissa kun edelleen biologia ja evoluutio ottaa vallan. Hyvin yksinkertaista ja jos tätä ei koulussa ole oppinut niin takaisin kouluun ja suu kiinni.
Biologialla voi yhtä hyvin perustella myös raiskaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Miten nämä naiset huomaavat, että heitä katsotaan, vai tekevätkö hekään muuta kuin oikein odottavat, että joku katsoisi sitä tarjottimelle laitettua, korostettua peräsintä, jotta voivat tehdä somepäivityksen siitä, miten tulivat ahdistelluksi salilla.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan näen miehiä ilman paitaa keskellä kaupunkia
Valitettavasti eri tavalla häiritsevä näky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Nämä on niin typeriä neuvoja ettei enää oikein jaksa vastata kun joko kommentoi on trolli tai tyhmä mutta väännetään nyt rautalangasta:
Ensinnäkin miehet on ohjelmoitu katsastamaan jokainen vastaantuleva nainen, perusbiologiaa ja evoluutioita satojen tuhansien vuosien ja pidemmän ajan takaa.
No kyllä sitä pystyy sen alkukatselun jälkeen siirtämään katseen pois mutta jos naisen vaatetus on sellainen että muodot ja paikat näkyy lähes läpi niin ei sitä katsetta pysty pitämään poissa kun edelleen biologia ja evoluutio ottaa vallan. Hyvin yksinkertaista ja jos tätä ei koulussa ole oppinut niin takaisin kouluun ja suu kiinni.
Biologialla voi yhtä hyvin perustella myös raiskaamisen.
Niinkööö. Te oma ketju raiskaamisesta. Nyt ollaan kuntosalilla.
Mahtavia kamelinvarpaita näki tänäänkin kesätapahtumassa. Ei voi suomalaista naista ujoksi syyttää kun pakarat pyörien ja pullea pinppi seitinohuissa pöksyissä halkoo ilmaa äijätapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on kun naiset hakee kokoajan huomiota pukeutumisellaan ja sitten kun saavat sitä alkavat valittaa siitä huomiosta.
Tämä. Menkööt treenaamaan kunnon lökärit jalassa ja T-paita päällä niin ei tartte vaivautua asiasta kenenkään. Ei miesten eikä naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Miten nämä naiset huomaavat, että heitä katsotaan, vai tekevätkö hekään muuta kuin oikein odottavat, että joku katsoisi sitä tarjottimelle laitettua, korostettua peräsintä, jotta voivat tehdä somepäivityksen siitä, miten tulivat ahdistelluksi salilla.
Älä yleistä. Se on hyvin pieni määrä joka on joutunut jonkun ahdistelemaksi, Kerro joku todistettava tapaus tästä. Enemmän kaupungilla ja vaikka missä on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Nämä on niin typeriä neuvoja ettei enää oikein jaksa vastata kun joko kommentoi on trolli tai tyhmä mutta väännetään nyt rautalangasta:
Ensinnäkin miehet on ohjelmoitu katsastamaan jokainen vastaantuleva nainen, perusbiologiaa ja evoluutioita satojen tuhansien vuosien ja pidemmän ajan takaa.
No kyllä sitä pystyy sen alkukatselun jälkeen siirtämään katseen pois mutta jos naisen vaatetus on sellainen että muodot ja paikat näkyy lähes läpi niin ei sitä katsetta pysty pitämään poissa kun edelleen biologia ja evoluutio ottaa vallan. Hyvin yksinkertaista ja jos tätä ei koulussa ole oppinut niin takaisin kouluun ja suu kiinni.
Biologialla voi yhtä hyvin perustella myös raiskaamisen.
T: Ahmed
Vierailija kirjoitti:
Alankomaissa on kuntosaleja, joissa treenataan alasti
Mitä ideaa tuossa on.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on kun naiset hakee kokoajan huomiota pukeutumisellaan ja sitten kun saavat sitä alkavat valittaa siitä huomiosta.
Pussiinko pitäisi naisen pukeutua että miehet osaa käyttäytyä? Niin kai sitten.
Miehet on elukoita jos ei osaa elää normaalisti nähtyään vilauksen, hui, kamelinvarpaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä huvittavia.
Älä katso niin ei häiritse. Ongelma ratkaistu.
Miten nämä naiset huomaavat, että heitä katsotaan, vai tekevätkö hekään muuta kuin oikein odottavat, että joku katsoisi sitä tarjottimelle laitettua, korostettua peräsintä, jotta voivat tehdä somepäivityksen siitä, miten tulivat ahdistelluksi salilla.
Miten ne muut naiset huomaa, että mies huomaa tällaisen naisen? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alankomaissa on kuntosaleja, joissa treenataan alasti
Mitä ideaa tuossa on.
Vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis länsimaissakin nähtävästi naisen pitäisi pukeutua burkhaan, niin miehet olisi tyytyväisiä eikä tulis harhakatseita. Ja nää samat valittaa jostain islamisaatiosta kun ovat itse samanlaisia.
Burkhan ja ihonväristen perspillutrikoiden välillä on muitakin vaihtoehtoja.
Miksi itse vaukoontuneena kirjoitat niin rumasti. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan näen miehiä ilman paitaa keskellä kaupunkia
Valitettavasti eri tavalla häiritsevä näky
TÄMÄ! Naiset sentään peittävät itsensä. Valittakaa ensin noista ukoista, otetaan vasta sen jälkeen nämä vaatteet päällä kulkevat someistuimen käsittelyyn.
Vain sinun mielipide. Kuntosalit päättä yksityisenä että voi olla hepenissä. Kivaa..💃💃💃🏋🏋🏋