IL: Miehet avautuvat kamelinvarpaista kuntosalilla: "Silmäni hakeutuvat"
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
"Jotkut miehet kokevat kamelinvarpaan häiritsevän urheiluharjoittelua, sillä katse harhailee helposti."
"- Silmäni hakeutuvat pakaroihin, ja jos vielä kamelinvarvas näkyy, niin treeni kärsii. Ärsyttää, koska tulee seksistinen olo, yksi mies pohtii."
"Toisaalta eräs miesvastaaja kertoo, että nauttii näkemästään sopivuuden rajoissa.
- Mukavahan se on katsella uskaliaita naisia, joiden treenivaatteet ovat seksikkäitä, mutta en mene ehdottelemaan tai muutenkaan sanomaan mitään."
Kommentit (76)
Joo kuntosaliin valvoja joka sanoo että sulle riitti sairas pervo , menehän jo.
Voisivat naiset alipainehousuissa pysyä omissa kuntosaleissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään ongelmaa ei ole ulkosaleilla talvisin eikä yöllä kesällä. Ei ihmisiä, ei ongelmia.
Mitä mäkätätät pysyvät edelleen tiukasti ykiössä sängyssä läsöttäen. Ei ole sinun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyllä naisten vika ole, missä miesten silmät ovat.
Ja luulevatko miehet, etteivät ne heidän pallinsa ja kikkelinsa lainkaan erotu housuista? Saa kyllä tosi pienimunainen olla, jos ei erotu.
Miehet melko harvoin pukeutuvat ihonmyötäisiin trikoisiin mukavuuteen vedoten ja sitten valittavat, kun naiset katsovat heidän pullottavaa haaroväliään. Tai en tiedä millä salilla käyt, mutten kyllä niillä saleilla joilla itse olen käynyt, nähnyt että miehet vetäisivät jossain yleisurheilu/pyöräilytrikoissa treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat naiset alipainehousuissa pysyä omissa kuntosaleissaan.
Mitä vaahtoon. Eli kuulu sulle. Sinä voit pysyä vaikka hevon hitossa.
Miksi ette ole ihmisiä, teillä on ilmeisesti tärkeämpi tuijottaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään ongelmaa ei ole ulkosaleilla talvisin eikä yöllä kesällä. Ei ihmisiä, ei ongelmia.
Mitä mäkätätät pysyvät edelleen tiukasti ykiössä sängyssä läsöttäen. Ei ole sinun ongelma.
Nyt en ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään ongelmaa ei ole ulkosaleilla talvisin eikä yöllä kesällä. Ei ihmisiä, ei ongelmia.
Ei ole sinun ongelma. Pysy poissa tai keskity treeniisi tai vajoa sinne kusiseen patjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en käy salilla. Ei jaksaisi kenenkään pimppejä näkökentässä.
Minä taas naisena haluan näkökenttääni kunnon seisovia kaluja housujen läpi.
Ota dildo mukaan. Asia ratkaistu.
Ei tarvitse ottaa saan oman livenä. Runkkaa sinä edelleen että etusormessa vesirakkula .🐖
Juu juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään ongelmaa ei ole ulkosaleilla talvisin eikä yöllä kesällä. Ei ihmisiä, ei ongelmia.
Ei ole sinun ongelma. Pysy poissa tai keskity treeniisi tai vajoa sinne kusiseen patjaan.
Vaikutat aika kärttyisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita perstyrkkysiä on joka salilla. Pahimmillaan jätetään pikkarit pois ja tullaan tahallaan eteen tekemään mustissa (ja läpinäkyvissä) trikoissa haaraliikkeitä niin että häppärit paistaa... ei kiitos.
Oi kun Vanhapiika ottaa volttia. Ei kuulu sulle.😝
😂
No onhan se kiihottavaa nähdä jos salilla nainen jumppaa ja pillu kostuu jumppahousuista läpi ja kunnon kamelinvarvas pullottaa. Monet naiset tekevät tämän ihan tietoisesti eli tulevat kuumottamaan miehiä ja stimuloimaan itseään.
Kun käytän t-paitaa, moni nainen katsoo/kehuu käsivarsiani. Tiedostan, että treenatut käsivarteni näkyvät jos käytän t-paitaa ja täten saatan saada ekstra huomiota. Jos haluan vähemmän huomiota, käytän pitkähihaista, takkia tmv. Pointti? Saleilla näkee naisia, jotka pukeutuvat löysiin vaatteisiin ja naisia, jotka pukeutuvat/meikkaavat, kuin olisivat menossa kuvaamaan aikuisviihdettä. Jos ei halua kiinnittää huomiota, kannattaisi varmaan tälläytyä vähemmän ja pukeutua esim. kollareihin. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
kunnon savisinkoon vedetyt trikoot, ahh, niitä kun pääsisi treenin päälle nuuhkimaan,, rääh
Savisinko :DDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis länsimaissakin nähtävästi naisen pitäisi pukeutua burkhaan, niin miehet olisi tyytyväisiä eikä tulis harhakatseita. Ja nää samat valittaa jostain islamisaatiosta kun ovat itse samanlaisia.
Aivan sama mitä naisilla on päällä, miesten käytös kertoo pelkästään miehistä.
Ja höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tulee näin naisena moisten kamelinvarpaiden esittelyistä! Rivo paljastelu on vaan noloa; häveliäs peittely näyttää seksikkäämmältä kun jätetään jotain mielikuvituksen varaan.
Yyy kukaan eiminua mt saatan läski rumaa ja tyhmää katso eikä edes AA kerhon puliukot huoli yyyyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tulee näin naisena moisten kamelinvarpaiden esittelyistä! Rivo paljastelu on vaan noloa; häveliäs peittely näyttää seksikkäämmältä kun jätetään jotain mielikuvituksen varaan.
Yyy kukaan eiminua mt saatan läski rumaa ja tyhmää katso eikä edes AA kerhon puliukot huoli yyyyyy
Miksi kirjoitat noin rumasti?
Joskus aikoinaan ja vieläkin jossan maankolkassa pelkkä naisellisen nilkan vilahtaminen sai herroilla teltat nousemaan. Nyt samaan efektiin tarvitaan billutrikoot/bersbikinit. Tulevaisuudessa pitää olla jo ilkosillaan lettu levällään.
Vierailija kirjoitti:
Leggingsit ovat Instagram-ajan ilmiö
Tai kertokaa toki, minkä lajien urheilijat niitä oikeasti käyttävät?
Toki, toki toki toki... ne voi vetää päällensä silloin kun siltä tuntuu ....😝
Ei tarvitse ottaa saan oman livenä. Runkkaa sinä edelleen että etusormessa vesirakkula .🐖