Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ollut viikon lomalla eikä ole tehnyt sen aikana mitään kotitöitä

Vierailija
27.06.2026 |

Ei siivoa, ei käy kaupassa, ei tee ruokaa. Nukkuu puolille päivin, makaa sohvalla kun tulen töistä ja perustelee tätä sillä että hän on lomalla. Minä taas olen muistuttanut että en ole vielä lomalla ja olisi kiva joskus tulla kotiin niin että siellä odottaisi valmis ruoka, aamiaistiskit olisi laitettu koneeseen ja pyykit viikattu. Mutta ei, ei ymmärrä. Miten fiksusta miehestä voi tulla tuollainen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä samoin kun mies palaa töihin ja sinä jäät lomalle.

Vierailija
2/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole fiksu. Se on itsekäs mammanpoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaan asuntoon. Minä tein niin ja on ihanan siistiä ja oma rauha.

Vierailija
4/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinäkin kotitöistä lomalla. Töistä kotiin mennessä käyt jossain syömässä ja menet kotiin sohvalle makoilemaan ja katsomaan vaikka netflixiä tai jotain. Mies voi ihmetellä missä ruoka ja missä puhtaat vaatteet.

Vierailija
5/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Vierailija
6/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Mistä lähtien tasapuolisuus, töiden jakaminen ja toisen huomioiminen on ollut palvelua?

Vierailija
8/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäprovo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?

Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?

Vierailija
10/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt ovat naisten eli palvelusväen tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
12/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?

Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?

Kuka tässä on yksin päättämisestä mitään puhunut?

En muuten ole aloittaja, enkä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tunteisiin 😃😃😃.

Vierailija
14/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmänä naisena olet tuollaise miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.

Vierailija
16/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?

Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?

Lue aloitus uudestaan.

Vierailija
17/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.

Vierailija
18/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta sinä kaupassa käynti ja ruoan laitto. Syö ulkona ennen kotiin menoa. Äläkä siivoa. Voi olla ällöttävää mutta kattele kuinka kauan menee ennen kuin mies herää.

Vierailija
19/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.

Entä sitten imurointi ja pyykinpesu? Kai mieskin haluaa, ettei joka paikassa ole villakoiria ja että kaapissa on puhtaita vaatteita`?

Vierailija
20/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsähti. Haluaa levätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi