Mies on ollut viikon lomalla eikä ole tehnyt sen aikana mitään kotitöitä
Ei siivoa, ei käy kaupassa, ei tee ruokaa. Nukkuu puolille päivin, makaa sohvalla kun tulen töistä ja perustelee tätä sillä että hän on lomalla. Minä taas olen muistuttanut että en ole vielä lomalla ja olisi kiva joskus tulla kotiin niin että siellä odottaisi valmis ruoka, aamiaistiskit olisi laitettu koneeseen ja pyykit viikattu. Mutta ei, ei ymmärrä. Miten fiksusta miehestä voi tulla tuollainen?
Kommentit (45)
Ei se ole fiksu. Se on itsekäs mammanpoika.
Muuta omaan asuntoon. Minä tein niin ja on ihanan siistiä ja oma rauha.
Ole sinäkin kotitöistä lomalla. Töistä kotiin mennessä käyt jossain syömässä ja menet kotiin sohvalle makoilemaan ja katsomaan vaikka netflixiä tai jotain. Mies voi ihmetellä missä ruoka ja missä puhtaat vaatteet.
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Mistä lähtien tasapuolisuus, töiden jakaminen ja toisen huomioiminen on ollut palvelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?
Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?
Kotityöt ovat naisten eli palvelusväen tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?
Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?
Kuka tässä on yksin päättämisestä mitään puhunut?
En muuten ole aloittaja, enkä nainen.
Miksi tyhmänä naisena olet tuollaise miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?
Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?
Lue aloitus uudestaan.
Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.
Ap lopeta sinä kaupassa käynti ja ruoan laitto. Syö ulkona ennen kotiin menoa. Äläkä siivoa. Voi olla ällöttävää mutta kattele kuinka kauan menee ennen kuin mies herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.
Entä sitten imurointi ja pyykinpesu? Kai mieskin haluaa, ettei joka paikassa ole villakoiria ja että kaapissa on puhtaita vaatteita`?
Tee sinä samoin kun mies palaa töihin ja sinä jäät lomalle.