Sanotaan vaikka näin että olin omalla mittapuulla osa habbo hotellin eliittiä
Suuri ja äänekäskin hahmo
Randomissa suosioni perustui suosittujen kuvien top listoihin joihin pääsin usein
Jopa kärkisijoille
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (9)
Onhan se kiva, että on vanhana jotain muisteltavaa....
olit vastenmielinen ja häiriköksi paikalle. Ihan niin kuin täälläkin.
Voisit olla jo sanomatta yhtään mitään!
Olit siis sinun mittapuulla eliittiä, mutta muiden mittapuulla et ollut. Kukaan muu ei sua koskaan millään tavalla noteerannut alustalla.
Vierailija kirjoitti:
Olit siis sinun mittapuulla eliittiä, mutta muiden mittapuulla et ollut. Kukaan muu ei sua koskaan millään tavalla noteerannut alustalla.
Samalla tavalla Pauliina on tälläkin palstalla "omalla mittapuullaan" eliittiä ja jopa trollien kuningas. Kaikkien muiden mielestä hän on vain saatanan rasittava häirikkö. Toivottavasti hän saa täältäkin pian bannit, niin kuin sai noilta muiltakin foorumeilta.
Mäkin olin kova jippiin biljardissa vuonna 2001.
Jossain google ilmaisissa peleissä olen pelannut jo loppuun ajat sitten. Ylivertainen aasialaisiin finninaamoihin verrattuna. N60