Miten vanhukset pitävät yhteyttä kun kiekkopuhelin lakkaa toimimasta tämän kuun lopussa?
Voi olla kiukun määrä suuri kun vieläkin toipuvat analogisten televisiolähetyksien loppumisesta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Montako vanhusta tunnet, joilla on vielä lankapuhelin?
Ja niitäkin oli näppäimillä.
Lankapuhelimen liittymö rupesi maksamaan niin paljon jo ajat sitten, että ei niitä yksityisillä ihmisillä ole enää ollut vuosikausiin. Vai tunnetko muka jonkun? Taidat elää tynnyrissä tai omassa päässäsi.
Eikös puhelinlangat ole jo kaikki kerätty pois.
Äitini 86 vuotta, on luopunut lanka puhelimesta jo vuosituhannen vaihteessa. Hänellä on älypuhelin.
Missä sä oikein asut? Täällä ei ole ollut lankapuhelimia vuosiin.
Vanhimmat sukulaiseni, 99, 94, 91. Kyllä kaikilla jo yli 20 vuotta kännykät. Peruskännykät. 99 v oli atk -tukihenkilö työelämässään.
Eikös Doro ole eläkelläisille suunnattu peruspuhelin?
Vierailija kirjoitti:
Montako vanhusta tunnet, joilla on vielä lankapuhelin?
Miltä vuodelta tämä aloitus oli?
Ei kai kiekkopuhelin ole toiminut enää vuosikymmeniin, näppäinpuhelin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Doro ole eläkelläisille suunnattu peruspuhelin?
Tuttu 92 v osti doron. Se oli pettymys. Piti vanhaa nokialaistaan helpompana. Ja minäkin kattelin sitä, tekstiviestitoiminto hankala ja ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kiekkopuhelin ole toiminut enää vuosikymmeniin, näppäinpuhelin kyllä.
En muista miten kauan mutta kai liki 20 vuotta kun espoolainen sisareni halusi säilyttää lankapuhelinnumeronsa jotta vanhat tuttunsa voivat soitella tuttuun numeroon. Elisa toimitti hänelle langattoman kännykän näköisen puhelimen. En sitä tarkemmin tutkinut.
Hänellä kyllä myös kännykkä jokapäiväiseen käyttöön ja mukana ja sukulaiset soiteltiin siigen
Yksityisiin liittymiin ei ole saanut lankapuhelinta ties vuosikymmeniin. Provoilee huvikseen.
Kaukokirjoitin, linjavirtalaite ja tapsia maastoon. Muuta kysyttävää?
Ap on jäänyt ajastaan jälkeen, sillä hän ei vieläkään tiedä, että matkapuhelimet on keksitty.
Mistä sitten saa reaaliaikaiset tilanteet sm-liigan otteluista?
Kiekkopuhelin... Eikö lapsille opeteta enää suomen kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vanhusta tunnet, joilla on vielä lankapuhelin?
Miltä vuodelta tämä aloitus oli?
Aloitus on ihan tältä päivältä, etkö päivämäärää osaa katsoa.
Noin typerät aloitukset kannattaa jättää jatkossa huomiotta. Ja, kyllä, itekin kommentoin tässä ja nyt. 😃
Montako vanhusta tunnet, joilla on vielä lankapuhelin?