Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhukset pitävät yhteyttä kun kiekkopuhelin lakkaa toimimasta tämän kuun lopussa?

Vierailija
27.06.2026 |

Voi olla kiukun määrä suuri kun vieläkin toipuvat analogisten televisiolähetyksien loppumisesta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jäänyt ajastaan jälkeen, sillä hän ei vieläkään tiedä, että matkapuhelimet on keksitty.

mutta kun matkapuhelinteknologiat hävitetään vielä nopeammin kuin lankapuhelinverkot, eipä ole enää esim. arppia tai nmt puhelinverkkoa, ei taida gsm verkkoakaan olla, 2g taitaa vielä olla mutta 3g:kin on jo lakkautettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi