Lue keskustelun säännöt.
Miten vanhukset pitävät yhteyttä kun kiekkopuhelin lakkaa toimimasta tämän kuun lopussa?
27.06.2026 |
Voi olla kiukun määrä suuri kun vieläkin toipuvat analogisten televisiolähetyksien loppumisesta.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kun matkapuhelinteknologiat hävitetään vielä nopeammin kuin lankapuhelinverkot, eipä ole enää esim. arppia tai nmt puhelinverkkoa, ei taida gsm verkkoakaan olla, 2g taitaa vielä olla mutta 3g:kin on jo lakkautettu!