Kuinka moni käyttää vielä hyllypaperia? 😄
Tuli vain mieleeni tämä kysymys, kun tässä juuri napsuttelen hyllypaperia nastoilla kiinni.
Onneksi on kyläkauppa, jonka valikoimissa hyllypaperia vielä on saatavilla 😄
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Käyttäisin vaan ei tahdo enää löytyä kaupoista
En käytä hyllypaperia , mutta käytän pyllypareria . 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.
Helpompi kai ne hyllyt on pyyhkiä kuin vaihtaa hyllypaperit.
Minä käytän keittiön kaapeissa. Olen kiittänyt itseäni aina kun muutan, helpottaa siivouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.
Helpompi kai ne hyllyt on pyyhkiä kuin vaihtaa hyllypaperit.
Hyllypaperit onkin tarkoitettu lautahyllyille eikä sileälle kalustelevylle...
Minä! Laittelin pari vuotta sitten ruokakomeron hyllyille vahakangasta tai mitä kerniliinaa lie ollut, on kestävämpää kuin hyllypaperi. Ja helpompi löytää. Sellaista sinivalkoruudullista. Kivan ja huolitellun näköistä :)
Minäkin kallistun tuon pyllypaperin käyttäjäksi. 😊
Se kirjoitetaan p-kirjaimella, kallu.
Valunutta ja kovettunutta siirappia on kuitenkin helpompi putsata hyllypaperilta (eli vaihtaa paperi) kuin siltä paljaalta hyllyltä.
Ja kyllä sinne aina muutenkin jotain likaa kertyy ja vielä just sellaista, mikä ei lähde helposti irti. Tietysti jos on paljon hyllytilaa eikä liikaa kaikkea kerrytä sinne, niin toki ei haittaa.
Ei minullakaan hyllypaperia ole, mutta vahakankaasta olen leikannut sopivia paloja sinne alustaksi. Heitän pois kun likaantuu. Ei sitä kaappia niin kovin usein tule siivotuksi.
Hyllypaperia en tosiaan ole nähnyt kaupoissakaan enää myynnissä herran aikoihin. Ennen sillä jopa päällystettiin koulukirjoja.
Ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ai sinulla ei koskaan mene vahingossakaan mitään siivottavaa hyllylle? Sokeri/leipämuruja? Mitään koskaan? No ehkä sinun ei tarvitse koskaan siivota hyllyjä - lähtösiivouskin turhaa.
Tyhjensin juuri anoppivainaan asunnon, talo on rakennettu 1970. Hänellä oli keittiön kaapeissa hyllypaperit kaikilla hyllyillä, otin ne pois ja hyllyt olivat kuin uudet. Paperi suojaa paitsi lialta, myös kulutukselta. Kyllä se hyllyn pinta ajan mittaan kuluu ja naarmuttuu kun astioita vedetään siinä edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.
Mulla on kaikki jauhot ja mausteet lasipurkeissa. Estää myös tuholaisten pääsyn purkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita?
Oletko tyhmä???
Ai sinulla ei koskaan mene vahingossakaan mitään siivottavaa hyllylle? Sokeri/leipämuruja? Mitään koskaan? No ehkä sinun ei tarvitse koskaan siivota hyllyjä - lähtösiivouskin turhaa.
Sokeri on kannellisessa astiassa ja ei ne leivätkään kaapissa paljaaltaan ole.
T. Eri.
Nuorena kun muutimme mieheni kanssa vanhaan taloon asumaan, siellä oli keittiön kaappien hyllyt ihan raakalautaa ja kauhean näköiset. Laittelin nätit hyllypaperit ja vielä reunaan kauniit pitsikuvioiset reunanauhat, sellaistakin myytiin vielä silloin. Nuorena sitä viehättyi kaikesta sellaisesta pikkunätistä. Ja kyllä ne kauniit olikin.
Nyt ei kyllä tulisi mieleenkään mitkään pitsireunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.
Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.
Eikö lian joudu pyyhkimään pois myös hyllypaperista?
Viimeksi nähnyt mummoni kodissa. Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana.
Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi.