Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää vielä hyllypaperia? 😄

Vierailija
27.06.2026 |

Tuli vain mieleeni tämä kysymys, kun tässä juuri napsuttelen hyllypaperia nastoilla kiinni.

Onneksi on kyläkauppa, jonka valikoimissa hyllypaperia vielä on saatavilla 😄

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Vierailija
2/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Vierailija
4/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin vaan ei tahdo enää löytyä kaupoista 

Vierailija
5/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hyllypaperia , mutta käytän pyllypareria . 🤭

Vierailija
6/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.

Vierailija
8/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.

Helpompi kai ne hyllyt on pyyhkiä kuin vaihtaa hyllypaperit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän keittiön kaapeissa. Olen kiittänyt itseäni aina  kun muutan, helpottaa siivouksessa. 

Vierailija
10/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.

Helpompi kai ne hyllyt on pyyhkiä kuin vaihtaa hyllypaperit.

Hyllypaperit onkin tarkoitettu lautahyllyille eikä sileälle kalustelevylle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Laittelin pari vuotta sitten ruokakomeron hyllyille vahakangasta tai mitä kerniliinaa lie ollut, on kestävämpää kuin hyllypaperi. Ja helpompi löytää. Sellaista sinivalkoruudullista. Kivan ja huolitellun näköistä :)

Vierailija
12/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kallistun tuon pyllypaperin käyttäjäksi.  😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan p-kirjaimella, kallu.

Vierailija
14/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valunutta ja kovettunutta siirappia on kuitenkin helpompi putsata hyllypaperilta (eli vaihtaa paperi) kuin siltä paljaalta hyllyltä.  

Ja kyllä sinne aina muutenkin jotain likaa kertyy ja vielä just sellaista, mikä ei lähde helposti irti.  Tietysti jos on paljon hyllytilaa eikä liikaa kaikkea kerrytä sinne, niin toki ei haittaa.

Ei minullakaan hyllypaperia ole, mutta vahakankaasta olen leikannut sopivia paloja sinne alustaksi.  Heitän pois kun likaantuu.  Ei sitä kaappia niin kovin usein tule siivotuksi.

Hyllypaperia en tosiaan ole nähnyt kaupoissakaan enää myynnissä herran aikoihin.  Ennen sillä jopa päällystettiin koulukirjoja.

Ajat muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ai sinulla ei koskaan mene vahingossakaan mitään siivottavaa hyllylle? Sokeri/leipämuruja? Mitään koskaan? No ehkä sinun ei tarvitse koskaan siivota hyllyjä - lähtösiivouskin turhaa.

Vierailija
16/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin juuri anoppivainaan asunnon, talo on rakennettu 1970. Hänellä oli keittiön kaapeissa hyllypaperit kaikilla hyllyillä, otin ne pois ja hyllyt olivat kuin uudet. Paperi suojaa paitsi lialta, myös kulutukselta. Kyllä se hyllyn pinta ajan mittaan kuluu ja naarmuttuu kun astioita vedetään siinä edestakaisin.

Vierailija
17/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ainahan jauho- ym maustepusseista irtoaa röhnää, jota joutuu pyyhkimään hyllylevyiltä.

Mulla on kaikki jauhot ja mausteet lasipurkeissa. Estää myös tuholaisten pääsyn purkkiin.  

Vierailija
18/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Miksi tunget hyllyille likaisia tavaroita? 

Oletko tyhmä??? 

Ai sinulla ei koskaan mene vahingossakaan mitään siivottavaa hyllylle? Sokeri/leipämuruja? Mitään koskaan? No ehkä sinun ei tarvitse koskaan siivota hyllyjä - lähtösiivouskin turhaa.

Sokeri on kannellisessa astiassa ja ei ne leivätkään kaapissa paljaaltaan ole.

 

T. Eri.

Vierailija
19/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun muutimme mieheni kanssa vanhaan taloon asumaan, siellä oli keittiön kaappien hyllyt ihan raakalautaa ja kauhean näköiset.  Laittelin nätit hyllypaperit ja vielä reunaan kauniit pitsikuvioiset reunanauhat,  sellaistakin myytiin vielä silloin.  Nuorena sitä viehättyi kaikesta sellaisesta pikkunätistä.  Ja kyllä ne kauniit olikin.

 

Nyt ei kyllä tulisi mieleenkään mitkään pitsireunat.

Vierailija
20/87 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähnyt mummoni kodissa.  Hän kuoli viime vuonna 98-vuotiaana. 

Mikä on tämän paperin tarkoitus? En tullut häneltä koskaan kysyneeksi. 

Oletko tyhmä? Suojaisikohan se hyllyjä kulumiselta ja likaantumiselta? Ehkä et välitä sellaisesta.

Eikö lian joudu pyyhkimään pois myös hyllypaperista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan