Ojala ja Espoon kaupunki oikeuteen
Jos hyvitystä suvivirren vuoksi saa Ojala niin sehän voi tietää lukuisia muita hyvityshakemuksia eli Ojala tullee häviämään taistonsa. En lainkaan usko moista ennakkopäätöstä tulevan, että rahaa hälle maksettaisiin.
Kommentit (5)
Täällä oli eilen samasta aiheesta piiiitkä ketju, en tiedä mihin katosi yöllä, klo 23 oli vielä. Joten ei jaksa enää.
Joko sunken cost fallacy tai tekoäly on kannustanut mahdottomuuksiin.
Se oli hälyttävä kysymys, miksi ei politiikkaa oteta kouluun suvivirren tilalle.
Mutta ei persuja.
Vaikutti venäläistämiseltä. Ensin virret pois ja tilalle politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Se oli hälyttävä kysymys, miksi ei politiikkaa oteta kouluun suvivirren tilalle.
Mutta ei persuja.
Vaikutti venäläistämiseltä. Ensin virret pois ja tilalle politiikka.
Ensi sijassa palvelee islamia: kristinusko pois, miekkalähetys tilalle.
Toivottavasti tappiosta tulee näyttävä ja karvas. Odotan isoa pottia kun punavihervasemmistolaiset jonottavat maksamaan kuluja solidaarisesti omasta pussistaan.