Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomi lähettää 40 miljoonaa Ukrainaan
26.06.2026 |
Eli rahaa siis on, mutta kunhan sitä ei käytetä oman maan korjaamiseen.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä saadaan ehkä 4000 vihollista tuhottua. Erinomainen sijoitus, sanoisin. Tulevaisuusinvestointi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä saadaan ehkä 4000 vihollista tuhottua. Erinomainen sijoitus, sanoisin. Tulevaisuusinvestointi.
Et varmaan tiennyt että vain pieni raha noista menee ukrainalaisille.
Ei tunnu missään:
Valtionvelkaa on tosi vähän ja vielä vähemmän työttömiä yes 👏👏👏
Kuka osaisi kaivaa esiin edellisen hallituksen tempauksen antaa kulttuurirahoja Pohjois-Afrikkalaisen runotyön tukemiseksi? Oliko summa 50 vai 500 miljoonaa? Paljon se oli joka tapauksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suomi aina ja ikuisesti koko maailman maksumiehenä.