Seksvähemmistöön kuuluvia on enemmän kuin perussuomalaisten kannattajia
Silti perussuomalaiset toimii vähemmistöjä vastaan. Onko heillä mitään logiikkaa koskaan?
Kommentit (20)
Sirppiä ja vasaraa ei kehtaa avoimesti liputtaa, niin pitää liputtaa raitalippua.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen ja Vigelius kuuluvat molempiin vähemmistöihin.
Molempiin? Vähemmistöjäkö on vain kaksi?
Kun kaikki vähemmistöt lasketaan yhteen saadaan suurempi luku kuin maailman väkimäärä.
No sittenhän seksvähemmistöt eivät ole vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Sirppiä ja vasaraa ei kehtaa avoimesti liputtaa, niin pitää liputtaa raitalippua.
Vähän sä oot pimee.
Vierailija kirjoitti:
Sirppiä ja vasaraa ei kehtaa avoimesti liputtaa, niin pitää liputtaa raitalippua.
Miksi haluat liputtaa sirppiä ja vasaraa? Tiedätkö, mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen ja Vigelius kuuluvat molempiin vähemmistöihin.
Molempiin? Vähemmistöjäkö on vain kaksi?
Molempiin ap:n mainitsemiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki vähemmistöt lasketaan yhteen saadaan suurempi luku kuin maailman väkimäärä.
Enemmän kuin atomeita on universumissa.
Sekasikiöitä siis aivan mahdottomasti, mistä tämä kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Sekasikiöitä siis aivan mahdottomasti, mistä tämä kertoo?
Sebastian Tynkkynen loukkaantuisi kommentistasi.
Vihaan vähemmistöjä, joten en äänestä Persuja koska heillä on homoja puolueessaan.
Nuokin pride liikkeet on sitten pois myös syntyvyydestä mistä kohta yhteiskunta on huolissaan sitten tulevaisuuden veronmaksajista.
Persu vaihtaa aina puheenaiheen vasemmistoon, kun tulee joku kiusallinen asia vastaan.
Nämä kaksi asiaa ei varsinaisesti liity toisiinsa. Niiden ei tarvitsisi liittyä. Perussuomalaiset yleensä vastustaa identiteettihömppää politiikassa.
Onko tosiaan näin? Muistan kyllä lukeneeni, että joku 50% Gen Z ja Millenial naisista ottaa MT-lääkkeitä, joten voihan tuon uskoakin. Homoushan on mielenterveyden ongelma.
Persuus on mielenterveyden ongelma.
Tynkkynen ja Vigelius kuuluvat molempiin vähemmistöihin.