Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö huolestua

Vierailija
26.06.2026 |

19 v. on kahden viikon aikana hukannut pankkikorttinsa, myöhästynyt kahdesti töistä, kotiavaimet ei ole koskaan mukana, sillä luottaa siihen että joku on kotona, hänellä ei ole allergiatabletteja mukana vaikka on allergiakausi,  hän ei  voi tehdä kanta-asiakashakemusta saadakseen 20% alennuksen, vaan ostaa normihinnalla. Käy töissä, vapaa-aika kuluu kotona joten periaatteessa ei ole ainakaan univelkaa.

Kuulostaa kaoottiselta, onko tämä normaalia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaviillokkia ruuaksi? Voiko sen parempaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi