Mistä löytää mies joka ei ole passiivinen ja järjestää esim. treffejä?
Olo on paljon naisellisempi kun mies vain ilmoittaa, että hei kulta meillä on pöytävaraus ravintolaan x laita jotain nättiä päälle. Kuin jos mies vain kysyy että öö, mitä sä haluut tehdä?
En halua naisena olla se joka aina organisoi ja päättää kaiken.
Kommentit (21)
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Miksi kenenkään pitäisi järjestää sinulle mitään?
Oletko hoikka, nuori ja kaunis ja pukeudut tyylikkäästi mutta salatun seksikkäästi? Tulee miehekkäämpi olo, kun nainen näkee vähän vaivaa minun vuokseni eikä ole passiivinen. Sellaisia naisia viedään ylläritreffeille, koska on ilo katsella kuinka he ilahtuvat. Olet oikeassa että passiivisuus tuhoaa suhteen, oli se sitten miehen tai naisen.
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Näetkö itse vaivaa miehen eteen HÄNEN toivomallaan tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka, nuori ja kaunis ja pukeudut tyylikkäästi mutta salatun seksikkäästi? Tulee miehekkäämpi olo, kun nainen näkee vähän vaivaa minun vuokseni eikä ole passiivinen. Sellaisia naisia viedään ylläritreffeille, koska on ilo katsella kuinka he ilahtuvat. Olet oikeassa että passiivisuus tuhoaa suhteen, oli se sitten miehen tai naisen.
Jep, kyllä se on hyvän kohtelun ehto, että on tietyn näköinen ja kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehen myös maksaa?
Tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka, nuori ja kaunis ja pukeudut tyylikkäästi mutta salatun seksikkäästi? Tulee miehekkäämpi olo, kun nainen näkee vähän vaivaa minun vuokseni eikä ole passiivinen. Sellaisia naisia viedään ylläritreffeille, koska on ilo katsella kuinka he ilahtuvat. Olet oikeassa että passiivisuus tuhoaa suhteen, oli se sitten miehen tai naisen.
Jep, kyllä se on hyvän kohtelun ehto, että on tietyn näköinen ja kokoinen.
Ei ole, vaan se että tekee itsekin niitä juttuja oma-alotteisesti. Niitä, jotka ilahduttavat kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Ymmärrän, että pidemmässä parisuhteessa alkaa kyllä risoa, jos vain toinen tekee aina kaiken "parisuhdetyön". Jättää kaikki päätökset toiselle.
Ei sellaista perässä vedettävää kivirekeäkään jaksa kauaa vetää..
Vierailija kirjoitti:
Ei sellanen mitään ois, että puolin ja toisin?
Mä en samaistu, musta tollanen ois vaan kiusallista. :D
Niinpä. Mitä jos mulla on ollut suunnitelmissa lähteä melomaan tai lukea kirjaa?
Muutenkin naisellisuuden kokemukseni ei ole kiinni siitä, mitä joku muu tekee tai on tekemättä. Merkillinen ajatuskin, että joku muu vaikuttaisi siihen miten itseni koen pääni sisällä.
Meillä ehdotellaan tekemistä sen mukaan mitä nyt kummallekin sattuu mieleen tulemaan. Yleensä jotain kiinnostavampaa kuin pöytävaraus ja nättiä päälle, jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Ei ole kiinnostunut ja haluaa vain helppoa pimperoa. Suomessa naiset suostuvat tuollaiseen ja hyysäävät miehiä ja maksavat perheen menot avioliitossakin, tyhmiä kun ovat. Tee selväksi että tuollainen ei käy, lemppaa kaikki pihit ja täysin aloitekyvyttömät matelijat ja ole reippaasti nirso. Voi kestää jonkun aikaa ja joudut käymään useita treffejä läpi löytääksesi hyvän miehen mutta lopulta se on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Silloin se ei tahdo tehdä asioita kanssasi. Tämä nyt on sanomattakin selvää. Jos mies tahtoisi tehdä jotain kanssasi, kyllä se ehdottaisi.
Mene itseesi ja mieti, miksi pidät miestä johon et ole tyytyväinen, ja mikset ole sellainen nainen jonka haluaisi mies joka tahtoo tehdä juttuja naisensa kanssa.
Yritän joka viikko järjestää treffejä, mutta naiset eivät koskaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eiköhän tuollaisiakin löydy. Mutta näin me vaan ollaan erilaisia! Itse taas olen aina arvostanut sitä, että miestä kiinnostaa, mitä minä haluan, ja inhoan sitä, että toinen haluaa yksipuolisesti päättää ja sanella asioita. Minä nimenomaan tykkään siitä, että mies huomioi ja haluaa toteuttaa minun toiveitani.
Mutta jos näin on lähes aina? Mies ei koskaan päätä tai suunnittele mitään oma-aloitteisesti? Ap
Ei ole kiinnostunut ja haluaa vain helppoa pimperoa. Suomessa naiset suostuvat tuollaiseen ja hyysäävät miehiä ja maksavat perheen menot avioliitossakin, tyhmiä kun ovat. Tee selväksi että tuollainen ei käy, lemppaa kaikki pihit ja täysin aloitekyvyttömät matelijat ja ole reippaasti nirso. Voi kestää jonkun aikaa ja joudut käymään useita treffejä läpi löytääksesi hyvän miehen mutta lopulta se on sen arvoista.
Vielä parempi idea olis käyttää kaikki tuo aika oman varallisuuden kerryttämiseen ja tehdä sitten mitä tykkää. Ihan omin luvin!
Vierailija kirjoitti:
Yritän joka viikko järjestää treffejä, mutta naiset eivät koskaan lähde.
Mua ei oo koskaan pyydetty treffeille.
N30
Laita treffi-ilmoitukseen että sinua kohdellaan prinsessana ja ei köyhille miehille
Vierailija kirjoitti:
Laita treffi-ilmoitukseen että sinua kohdellaan prinsessana ja ei köyhille miehille
Prinsessakohteluhan on juuri sitä, että toteuttaa sen prinsessan toiveet. Tuollainen yksipuolinen sanelu on lähinnä käskyläisenä kohtelemista.
Ei sellanen mitään ois, että puolin ja toisin?
Mä en samaistu, musta tollanen ois vaan kiusallista. :D