Miksi Suomessa valitettaan 18-19 asteen "helteestä" kun Intiassa useita tuhansia on kuollut nälkään ja kuivuuteen?
Suomen 18-19 asteen "helle" ei ole nimittäin mitään nähden Intian tämän hetken 30-31 asteen lämpötiloihin jotka ovat aiheuttaneet maassa kuivuutta ja nälänhädän.
Kommentit (16)
Tämä on hyvä muistutus ja varoitus et jos ilmaston muutos jatkuu niin pian täällä Suomessakin voi olla yli 20 asteen lämpötiloja.
Intiassa ihan liikaa porukkaa, hyvä että vähenee...
Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.
Olenko minä sitten alipainoinen jos palelen +19 asteessa?
Intialaisten yhteenlaskettu ekologinen jalanjälki on 2-3 kertaa suurempi kuin maan biokapasiteetti, koska väkeä on paljon
Persu just tänä aamuna selitti mulle että eniten Intiassa kuollaan kylmyyteen. Nää helteet on vain sellaista vihervasemmiston valehtelua.
Uskoisitko persua?
Kukaan ei Suomessa valita, kun lämpötila on 18-19 astetta. Korkeintaan viluisia voi vähän palella, jos ei ole sään mukaisesti pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.
Olenko minä sitten alipainoinen jos palelen +19 asteessa?
Mene lääkäriin. Sinulla on kilpirauhasen kanssa ongelmia.
Minäkin olen kuullut kyllä noita valitteluita siitä, että on liian kuuma kun helleraja alkaa lähestymään. Minä taas pohdin että hienoa, voi kohta jo vaihtaa shortseihin. Ongelmana Suomessa ei ehkä niinkään ole se, että ulkona olisi liian lämmin vaan se, että meillä ei ole ilmastointilaitteet kovin yleisiä. Minä alan kyllä itsekin jo siinä vaiheessa hiukan tuskastumaan, kun kodin sisälämpotila alkaa menemään yli 30 asteen.
Oiskohan ihan Intian omaa vikaa ? Kaadetaan saasteita ympäristöön ja palvotaan epäjumalia. Kas kumma.
Vierailija kirjoitti:
Persu just tänä aamuna selitti mulle että eniten Intiassa kuollaan kylmyyteen. Nää helteet on vain sellaista vihervasemmiston valehtelua.
Uskoisitko persua?
Sun pään sisällä asuvaa persua ei lasketa. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Intiassa ihan liikaa porukkaa, hyvä että vähenee...
Nehän muuttaa Espooseen ja tienaa miljoonan vuodessa. Mitkäs sun vuositulot on? Tt-tuki x 12?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä muistutus ja varoitus et jos ilmaston muutos jatkuu niin pian täällä Suomessakin voi olla yli 20 asteen lämpötiloja.
Toivottavasti.
Espooseen rakenbetaan miljonääreille krikettikenttä. Mites te Mäntyharjun työttömät perussuomalaiset kesänne vietätte? Ryyppäämällä niissä kahdessa baarissa.
Intiassa on Intian omat itseaiheutetut ongelmat, jotka on pääasiassa seurausta liiasta sikiämisestä. Minua ei kiinnosta niiden ongelmat lainkaan.
Kuka muka on valittanut 18-19 asteesta "helteenä"?