Lue keskustelun säännöt.
Hoidin isovanhempiani, on professorin arvonimi, ja maksan veroja puolet palkastani ja iltaisin tykkään katsoa ranskalaisia leffoja
26.06.2026 |
Siis olenko skitsofrenikko, tai onkohan minulla pakko-oireisuutta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla