Lue keskustelun säännöt.
Lidlin bonussysteemi
26.06.2026 |
Jos ostan kahdella eurolla (2) normaalien ihmisten ostoksia, joista kertyy bonuksia ja vaikka 15 eurolla olutta, niin jos äpin käyttäjänä aktivoin neljän euron (4) bonuskupongin (jonka aiemmin saanut) kassalla, miten lopputulos menee?
- Minä
Kommentit (3)
Joko saat 2e alennusta niistä normaalien ostoksista ja loppu menee hukkaan tai todennäköisemmin appi sanoo ettei kuponkia voi käyttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta positiivinen viesti aloittajalta, huomaa itsekkin että alkoholin ostaminen ei ole normaalia, hyvä!
Voi hyvänen aika.