Lue keskustelun säännöt.
Söitkö porkkanalaatikkoo juhannuksena?
26.06.2026 |
Oletko aina syönyt vai menikö elämän rytmi sekaisin joulu laatikon takia? Ostin eka kertaa ja ei tullut joulu mieleen, vain hyvä maku.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En, mutta söin pipareita ja joulukinkkua. Joskus jos on ollut oikein kylmä juhannus olen juonut glögiä.