Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidänkin teinit noita ylipitkiä pussifarkkuja, joiden lahkeissa kulkee kaikki ryönä kotiin?

Vierailija
25.06.2026 |

Ällöttää. Tekisi mieli leikata lahkeet lyhyemmiksi. Kaikki katujen räät ja paskat ja pölyt tulee kotiin. Sitten niillä farkuilla lötkötetään sängyllä ja tuodaan saasta lakanoille asti. Toivottavasti menee pian muodista nuo housut!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä. 

Vierailija
2/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan omalta nuoruudelta vuosituhannen vaihteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Vanhapiika  on kovana haukkumaan nuorten pukeutumisesta.  Se on turhaa tärinää, nuoret pukee mitä päättä  siihen ei hetkautta ämmyleiden loudkutus.   💃💃🏃🏃‍🏃‍‍🏃💃💃

Vierailija
4/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Veetä kö ulisee. Ei ne hiekat tule sun yksiöösi. Älä skitsoo  😝

Vierailija
5/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttävät.  Aikansa kutakin kun itse niissä viihtyvät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän