Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
SUVIS 26 - Kauhava - OFFICIALE
25.06.2026 |
" Herra, tässä meidän on hyvä olla"
Taas kauhavalla. Toisaalta paikka on hyvä, väki tietää missä on mitäkin. Vähän on tullut rakennusten väliin "kuiluja", voatko ne niitä pelastuskäytäviä, josita talvella puhuttiin. Palveluita on, Grillikin avautui äskettäin, heti n 200 hengen jono.
Tule mukaan, meitä on täällä loppuviikon aikana 84000 ihmistä. Jos et pääse, voit kuunnella nettiradiosta puheet ja virret. Kuulolle pääset osoitteesta https://kesaseuraradio.fi/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa