Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.

Vierailija
25.06.2026 |

Määrätyn tyyppiset ihmiset ovat innokkaita mustamaalaamaan ihmisiä. 

Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.

Vierailija
2/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASUIN TALOSSA, JOSSA ASUI NAISIA, JOTKA LÄHTIVÄT JUOKSUJALKAA LEVITTÄMÄÄN JUORUJA, JOS KUUULIVAT, ETTÄ JOKU OLI TEHNYT JOTAIN NOLOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.

Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.

Vierailija
4/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, joka levittää innokkaasti huhuja. Hän on käytökseltään ja ulkonäöliään naisellinen. Minusta juoruileminen on halveksittavaa, johon syyllistyy mieluummin naiset kuin miehet.

Vierailija
5/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.

Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.

Tämä on kyllä totta. En tiedä naisten porukoista ovatko yhtä pahoja koska en miehenä pyöri sellaisissa.

Pyrin itse vaihtamaan puheenaihetta jos alkaa jonkun henkilön mustamaalaus.

Vierailija
6/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilökohtaisesti.  Tiedän että tällaisia on koska he nimettöminä pyörii täällä palstoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat samankaltaisia. He nauttivat, jos jollain menee huonosti tai jos joku mokailee. Naiset ja naiselliset miehet levittävät huhuja eniten.

Vierailija
8/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Vatvoo ja pyörittelee asioita jopa kymmenen vuoden takaa. Hankkii tuttavistaan mielellään vähän epäsuotuisia yksityisiä tietoja ja levittelee niitä sitten taivastellen ympäriinsä. Hakee draamaa 

Suurin osa tuntemistaan ihmisistä on "siis niin outoja", ja jos eivät ole nyt, niin pian ovat. Elämä tuntuu menevän skandaalista skandaaliin. Äärimmäisen uuvuttava ihminen. Mitään rentoa tai vapautunutta oloa ei tämän seurassa voi kokea, koska se tarkkailee kirjaimellisesti silmä kovana koko ajan, mistä voisi napata kiinni ja alkaa juoruta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on pantu ilkeitä huhuja matkaan. Niiden avulla yritettiin tuhota parisuhteeni. Eniten juttuja pani matkaan miesystäväni ex-naisystävä.

Vierailija
10/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Hänen naamalle nousee aina sadistinen hymy kun hän levittää jotain oikein mehevää juttua. Ne jutut ovat usein paljastuneet keksityiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun toisella menee itseä huonommin. Puhun nyt siis melkein kaikista ihmisistä jossain suhteessa.

Vierailija
12/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti.  Tiedän että tällaisia on koska he nimettöminä pyörii täällä palstoilla. 

Ainakin täällä vuosia se  sama mt läski joka hakkuu päivät kaikkea mikä liikkuu.  Kateellinen ja riisi suustaan.  Hyii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua ystävästyä sellaisten ihmisten kanssa, jotkä puhuvat pahaa muista. Sillä aavistan, että ne selkäni takana huhuvat minustakin. kun tulee hyvä tilaisuus.

Vierailija
14/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun toisella menee itseä huonommin. Puhun nyt siis melkein kaikista ihmisistä jossain suhteessa.

Älä yleistä.  En ole ikinä ollut vahingoniloinen en tuttuje en julkkisten enkä kenenkään vastoinkäymisistä.  Milloin olen täällä ilmoitan kaikki Ilkkumiset, haukkumiset   ,panettelut jne.   Sellainen ei ole keskustelua. 🍀🍀🍀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Hänen naamalle nousee aina sadistinen hymy kun hän levittää jotain oikein mehevää juttua. Ne jutut ovat usein paljastuneet keksityiksi.

On todellakin ihmisiä, jotkä hymyilevät tyytyväisesti, jos näkevät, että joku mokailee. He ovat hymyssä suin, kun kuulevat uusia ikäviä huhuja jostain henkilöstä.

Vierailija
16/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen törmännyt. Juoru toimii kuin rikkinäinen puhelin. Totuutta hitunen ja keksittyä loput. Mehevöityy mehevöitymistään jatkuessaan.

Vierailija
17/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Nsutin siitä

Vierailija
18/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä enemmän tunnen ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun toisella menee itseä huonommin. Puhun nyt siis melkein kaikista ihmisistä jossain suhteessa.

Älä yleistä.  En ole ikinä ollut vahingoniloinen en tuttuje en julkkisten enkä kenenkään vastoinkäymisistä.  Milloin olen täällä ilmoitan kaikki Ilkkumiset, haukkumiset   ,panettelut jne.   Sellainen ei ole keskustelua. 🍀🍀🍀

Kyllä yleistän. Iso osa on sellaisia hiljaisia nautiskelijoita. Sadisteja.

 

Hyvä, että sinä olet erilainen, jos oikeasti olet. Tiedän, että hyviäkin ihmisiä on joukossa. Harvakseen.

Vierailija
19/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei tuntisi?

Pahimmat - ja ilkeimmät -  juoruämmät on kylläkin miehiä.

Vierailija
20/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiakin on. Ei pidä sekoittaa kuitenkaan normi juoruamista pienessä piirissä verrattuna mm. sellaiseen, että jostain levitettäisiin huhuja hönelle tuntemattomillekin tai tuhansille, ihan kun olisi julkkis, vaikka ei ole. Sitäpaitsi on eri asia iloitseeko vai ei erityisemmin kauhistele. 

Mitä tulee siihen, että joku olisi vahingoniloinen   siitä, että  saa  kertoa ikäviä huhuja jostain. niin kuvaahan se jotain ikävää persoonasta, ellei oikesti ole sitten kyse tilanteesta, missä henkilö on tehnyt jotain pahaa eli ollut oikeasti ja tahallisesti paha hänelle, niin  ehkä sitä ei niin pahastu. jos kuulee että tämä, joka oikeasti tehnyt pahaa eli pahoja rikoksia, saa rangaistuksen siitä toista kautta. Mutta  ei niin, että rangaistaan toisten henkilöiden kautta. Silloin on jo kiero ja paha ihminen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi