Lue keskustelun säännöt.
Jos elämän pituus olisi 24 tuntia, niin eläkkeelle pääsyn kohdalla kello olisi n. puoli yhdeksän illalla
25.06.2026 |
Ei ole mitään järkeä odotella eläkeikään että alkaa elämään ja tekemään asioita. Keho voi olla jo täysin romuna ja noutaja nurkan takana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä tällä tiedolla tekee?