Lue keskustelun säännöt.
Minkä takia se "Ydinperhe tukee"- ketju on poistettu?
Kommentit (4)
Ainakin se herätti kovasti raivoa niissä jotka halusivat väärinymmärtää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä omat ketjut on.
Nope, ei ollut minun. Olisin halunnut kyllä kommentoida.
Sen takia, kun siinä ei ollut mitään pyllyjuttua, ei haukuttu julkkista eikä edes ollut linkkiä mihinkään. Siis aivan olennaiset puutteet.
Epäilemättä omat ketjut on.