Helppo tapa pitää koti siistinä
Kommentit (46)
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Laiskan ihmisen kannattaa siivota koko ajan.
Ota kengät pois tullessasi sisään. Vähentää imuroimisen tarvetta merkittävästi!
Tavarat saman tien käytön jälkeen takaisin omalle paikalleen. Se on yksinkertainen ohje mutta monille mahdoton tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Kun siivoaa joka päivä 10 - 15 minuuttia, siihen ei kulu koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Fiksumpaa se on kuin käyttää elämänsä tavaroidensa hukkaamiseen ja etsimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Kun siivoaa joka päivä 10 - 15 minuuttia, siihen ei kulu koko elämä.
Ei kulu ei, mutta ei se 10-15 minuuttia kyllä mihinkään riitäkään. Ilmeisesti olen sitten vain epänormaalin hidas.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Kun siivoaa joka päivä 10 - 15 minuuttia, siihen ei kulu koko elämä.
Ai jaa, et kertonut asuvasi 12m2 yksiössä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Kun siivoaa joka päivä 10 - 15 minuuttia, siihen ei kulu koko elämä.
Ai jaa, et kertonut asuvasi 12m2 yksiössä!
Asun 125 m2 omakotitalossa. En ole kova sotkemaan. Huomenna pesen matot painepesurilla pihallani. Joten päivittäiseen siivoamiseen en laske maton pesua. Lattian saan mopattua aika hyvin vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vanhana mietit mitä olet elämälläsi tehnyt: noh siivonnut!
Kun siivoaa joka päivä 10 - 15 minuuttia, siihen ei kulu koko elämä.
Eikä sillä tule myöskään siistiä.
Ei tuollaiseen ylläpitosiivoukseen päivässä saa varttia kauemmin kulumaan koskaan. Keittiön siivoan ruuanlaiton yhteydessä.
Paljon helpompi on palkata siivooja. En ymmärrä miksi muut ei tätä tunnu tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompi on palkata siivooja. En ymmärrä miksi muut ei tätä tunnu tajuavan.
En halua vierasta ihmistä kotiini rikkomaan desing-esineitäni.
Vaikka olen eläkkeellä, niin koskaan ei tunnu löytyvän aikaa siivoamiseen. On niin mukavaa vain olla ja öllötellä ruokapöydän ääressä syöden ja nettiä selaten. Väliin sitten muutaman tunnin tirsat.
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpompi on palkata siivooja. En ymmärrä miksi muut ei tätä tunnu tajuavan.
Siivooja ei järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Ota kengät pois tullessasi sisään. Vähentää imuroimisen tarvetta merkittävästi!
Tuo on ollut minulle itsestään selvyys koko elämän ajan. Kuka nyt paskaisissa kengissä eteistä pidemmälle kulkee?
Vierailija kirjoitti:
Tavarat saman tien käytön jälkeen takaisin omalle paikalleen. Se on yksinkertainen ohje mutta monille mahdoton tehtävä.
Joo, täytyy sanoa, että se on mun kotona asuvalle kehitysvammaiselle tytölle vaikea asia. Käytännössä pitäisi kulkea koko ajan perässä muistuttamassa. Kodin tunnelmasta tulee äkkiä aika raskas sillä lailla.
Niinhän se on.