Pyöräilyharrastajille kalusto ja varusteet on siis itse pyöräilyä tärkeämpiä?
Eli käyttää rahansa mielummin siihen että näyttää uskottavalta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.
Ja ryhti kuin Quasimodolla.
Toiset harrastaa polkupyöriä ja toiset polkupyöräilyä.
Näinhän se menee kaikissa lajeissa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset harrastaa polkupyöriä ja toiset polkupyöräilyä.
Suurin osa varmaan molempia.
Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.
Siellä perseessä on kyllä autoilijoidenkin aivot, sen verran törkeää käyttäytymistä näkee liikenteessä.
Pyöräilyharrastus on se tärkein juttu monelle ja siinä varusteiden puunailu on tärkeintä.
Sitten on nämä pyöräilijät joille tärkeintä on vaan siirtyä pyörällä paikasta toiseen. Nämäkin pitävät huolta fillarista mutta eivät hanki säämiskähousuja ja muuta turhaa.
Näinhän se menee. Lihava keski-ikäinen DI ostaa kymppitonnin Pinarellon jolla ajaa muutaman 25 km/h porukkalenkin muiden vastaavien kanssa.
Mitä potastaa ja aivopieruilua taas, onko autoiluharrastajan auto ikivanha romu, koska autoiluhan se on tärkeämpää kuin itse auto. Miten sitten juoksija eihän juoksija mitään kalliita lenkkareita tarvitse vaan voihan sitä juosta paljasjaloinkin, siinähän sitä saa hyvän fiiliksen juoksemiseen kun kivet tuntuvat kunnolla jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.
Hyvä pyörä joo. Mutta ne saatanan kuteet joilla yritetään näyttää joltain kilpapyöräilijältä. Eilen näin jollain aerodynaamisen kypäränkin, samaa tyyliä kuin syöksylaskijoilla. Ukko oli kaukana kilpapyöräilijästä.
Ja mikä vttu siinä on, ettei voi pysyä siellä pyörätiellä silloin kun sellainen on? Ja mikä vttu siinä on, että mutkatiellä täytyy veivata rinnakkain? Kiihottaako se?
Ja kyllä, käytän itsekin fillaria joka päivä ja ympäri vuoden.
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.
Hyvä pyörä joo. Mutta ne saatanan kuteet joilla yritetään näyttää joltain kilpapyöräilijältä. Eilen näin jollain aerodynaamisen kypäränkin, samaa tyyliä kuin syöksylaskijoilla. Ukko oli kaukana kilpapyöräilijästä.
Ja mikä vttu siinä on, ettei voi pysyä siellä pyörätiellä silloin kun sellainen on? Ja mikä vttu siinä on, että mutkatiellä täytyy veivata rinnakkain? Kiihottaako se?
Ja kyllä, käytän itsekin fillaria joka päivä ja ympäri vuoden.
Jos tien oikealla puolella ei ole kevyenliikenteenväylää, saa siellä ajaa pyörällä vaikka vasemmalla puolella sellainen kulkisi.
Koko harrastuksen suolahan onkin se fiilistely, että voi jumpe kun on nyt hyvät varusteet ja pyöräkin kiiltää kuin sian mulkku, pitäsköhän lähtee ihan pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Miten pyöräillään ilman pyörää?
Samalla tavalla kuin jotkut miehet pitää rehvakkaana HD takkia, lippistä ja bandanaa vaikkeivät ole istuneet kuin Suzuki PV:n selässä ysärillä
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.
Kyllä mä olen ollut farkuissa hautajaisissa. Vainajan toive kun oli rento ja normaali meno kaikin puolin.
Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.
Säästäähän siinä rahaakin vähän.
Viikolla näin jonkun porukan ajavan ei-sähköpyörillään kovaa autojen seassa vaikka molemmilla puolilla oli kevyenliikenteen väylät. Yhdellä oli edessä punainen vilkkuva valo. Ei kai polkupyörässä saa olla vilkkuvaa punaista valoa eteenpäin?
Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.