Paras margariini?
Kommentit (13)
Kaikki yhtä paskoja, osta kunnon voita.
Xtra markariini 25 senttiä muuhun ei ole varaa työttömänä 3 lapsen yh-äippänä mutta ihan hyvää on ja edukas
Hmm. Flora normaalisuolainen, oivariini. Kevytlevikin ok.
Joskus rahapulassa päädyin ostamaan K-menun margariinia leivälle, koska se leivällekin sopii paketin mukaan, ja huh huh. Kyllä se tosiaan margariinilta maistui, eikä lainkaan voilta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Flora normaalisuolainen, oivariini. Kevytlevikin ok.
Oivariini ei ole margariini
Elephlantin merisuola on nyt käytössä, ja minusta se on hyvää. Puuttuu se teollinen maku mikä jossain Keijussa on.
Vierailija kirjoitti:
Xtra markariini 25 senttiä muuhun ei ole varaa työttömänä 3 lapsen yh-äippänä mutta ihan hyvää on ja edukas
Niin kun pitää huolehtia ettei pelastusrengas katoa vyötäröltä, niin menee sitä margariinia ihan kiitettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Flora normaalisuolainen, oivariini. Kevytlevikin ok.
Oivariini ei ole margariini
No joo totta, on sekoite. Menen nyt tekemään seppukun.
Vierailija kirjoitti:
Oivariini tai voi
Kumpikaan ei ole margariinia.
Ne ovat kaikki p3rs33stä!