Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruoka-apussa työskentely on liian raskasta!

Vierailija
25.06.2026 |

4 tuntia päivässä pitäisi oleskella, ja situskella ja saahan siinä päälle 9 e päivälisän ja ruokaa extrana enempi kuin jonotajat, mutta on tuo liian raskasta, aion pyytää jos saisin 3 päivää viikossa putkeen ja voisin pitää 4 päivän viikomnlopun 

 

tv Morjemns

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta en jaksaisi olla 8 tunnin töissä missään, siinhä tulee mielihulluksi ja on juotava kaljaa sitten koko viikonloppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän