Lue keskustelun säännöt.
ruoka-apussa työskentely on liian raskasta!
25.06.2026 |
4 tuntia päivässä pitäisi oleskella, ja situskella ja saahan siinä päälle 9 e päivälisän ja ruokaa extrana enempi kuin jonotajat, mutta on tuo liian raskasta, aion pyytää jos saisin 3 päivää viikossa putkeen ja voisin pitää 4 päivän viikomnlopun
tv Morjemns
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
totta en jaksaisi olla 8 tunnin töissä missään, siinhä tulee mielihulluksi ja on juotava kaljaa sitten koko viikonloppu