Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä toivoisit miehesi sanovan/tekevän jos huolehdit tai puutut ns. liikaa?

Vierailija
25.06.2026 |

Esimerkiksi. Ollaan autolla liikenteessä ja nainen yrittää jaella käskyjä. "Matti, hidasta nyt vähän." "Sun pitää parkkeerata tuonne." "Aja tuosta" jne. Tiedätte mistä puhun. 

 

A. Mies sanoo joka kerta kiltisti, että kyllä rakas. Vaikka sisimässään on ihan lytyssä. 

 

B. Mies toteaa jämäkästi mutta rauhallisesti: "Lopeta holhoaminen, hoidan kaiken kyllä." 

 

C. Mies kilahtaa ja alkaa huutaa naiselle. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo aika usein että hössötän liikaa. Toteaa vain olevansa aikuinen ja selviävänsä myös ilman neuvojani.

En ota siitä itseeni koska huomaan itsekin että tuo on minulle paha tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan vaan tapana keskustella avoimesti ja rakentavasti asioista mitkä painavat mieltä. Liittyivät ne sitten suhteeseemme tai johonkin muuhun asiaan.

Vierailija
4/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis osaa kommunikoida. Ihan sama minkä vuorosanoista valitset, kokeile vaikka kaikkia.

Vierailija
5/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kaikki peräkkäin välttäen katsekontaktia naisen kanssa.

Vierailija
6/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa tapansa. En huomauttele turhista. Jos ei korjaa, varautukoon siihen että on kohta entinen mies, eli siis eronnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista kaikki peräkkäin välttäen katsekontaktia naisen kanssa.

Jos ne eivät tehoa jatka hokemista katsoen visusti horisonttiin.

Vierailija
8/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa tapansa. En huomauttele turhista. Jos ei korjaa, varautukoon siihen että on kohta entinen mies, eli siis eronnut

Tasapainonen nainen. Miehen on aina toteltava tai lentää pihalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naiselta minkä noista lauseista haluaa syöttää ohjelmistoosi!

Vierailija
10/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies kestä huomautusta virheistään tai laiminlyönneistään, hän ei ole mies. Ja normaali ihminen huomioi kumppaninsa, myös se mies.

Jos on jotakin sovittu yhdessä eikä mies toimi sovitusti, tottakai se on eron paikka. Luottamus on mennyt ja suhde perustunut vain toisen osapuolen joustoon, ponnisteluun ja tekemiseen.

MIehet aina möyhäävät tuovansa talouteen rahaa. Se on valtava vale, koska mies käyttää omat rahansa itseensä ja nainen yhteiseen talouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa mua että haluan aikuisen miehen enkä lasta joten mun ei pidä myöskään ottaa mutsin roolia. Ja muistan taas että totta, en halua olla mikromanageri.


Käydään aiheen tiimoilta pariterapiassa.

Vierailija
12/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Minä ajan tätä autoa. En ota ohjeita vastaan. 

Jos ei lopu, sano, että seuraavan ohjeen jälkeen nainen tiputetaan lähimmälle bussipysäkille.


N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä rakas, lopeta holhoaminen hoidan kyllä kaiken itse. SAATANA SINÄ AINA JAKSATKIN PUUTTUA!" Olisi totuudenmukainen vastaus. Älä ole feikki mies.

Vierailija
14/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies kestä huomautusta virheistään tai laiminlyönneistään, hän ei ole mies. Ja normaali ihminen huomioi kumppaninsa, myös se mies.

Jos on jotakin sovittu yhdessä eikä mies toimi sovitusti, tottakai se on eron paikka. Luottamus on mennyt ja suhde perustunut vain toisen osapuolen joustoon, ponnisteluun ja tekemiseen.

MIehet aina möyhäävät tuovansa talouteen rahaa. Se on valtava vale, koska mies käyttää omat rahansa itseensä ja nainen yhteiseen talouteen.

Tuo on eri asia kuin jatkuva holhoaminen ja puuttuminen. Jos mies vaikka tekee ruokaa niin ei hän halua naistaan hengittämään niskaan, valvomaan ja puuttumaan joka asiaan. Mies haluaa naisen joka luottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse toivoa mitään. Meillä ei ole tuollaista parisuhteessa.

Vierailija
16/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä rakas, lopeta holhoaminen hoidan kyllä kaiken itse. SAATANA SINÄ AINA JAKSATKIN PUUTTUA!" Olisi totuudenmukainen vastaus. Älä ole feikki mies.

Jos mun mies kiroilisi ja huutaisi mulle tuolla tapaa, en kokisi että mua pidetään suuressakaan arvossa. Parisuhde kuihtuu kasaan ilman kunnioitusta 

Vierailija
17/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies kestä huomautusta virheistään tai laiminlyönneistään, hän ei ole mies. Ja normaali ihminen huomioi kumppaninsa, myös se mies.

Jos on jotakin sovittu yhdessä eikä mies toimi sovitusti, tottakai se on eron paikka. Luottamus on mennyt ja suhde perustunut vain toisen osapuolen joustoon, ponnisteluun ja tekemiseen.

MIehet aina möyhäävät tuovansa talouteen rahaa. Se on valtava vale, koska mies käyttää omat rahansa itseensä ja nainen yhteiseen talouteen.

Tuo on eri asia kuin jatkuva holhoaminen ja puuttuminen. Jos mies vaikka tekee ruokaa niin ei hän halua naistaan hengittämään niskaan, valvomaan ja puuttumaan joka asiaan. Mies haluaa naisen joka luottaa. 

On tuokin sitten ihmistyyppi...🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi