Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä muilla mt ongelmaisila tunne että jotkut tuttunne pelkäävät teitä
25.06.2026 |
Koskaan en ole ollut uhkaava. Tuntuu vaan ettei mulle haluta kertoa kaikkea omasta elämästä. Ja oon miettinyt miksi ja tuli mieleen että pelkääkö ihmiset
Kommentit (2)
Voisiko nyt kuintenkin olla, ettet sinä vain kunnioita muiden rajoja? Ei kenelläkään ole velvollisuutta kertoa sinulle kaikkea elämästään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä sinunkaan ei kannattaisi kertoa kaikkea omasta elämästäsi. Miksi tilittää kaikille omista mt-ongelmista?