Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rydman haluaisi leikata äitiyspakkauksia tekevältä Väestöliittolta, lisääkö se syntyvyyttä?
24.06.2026 |
Suomi nousuun! Myös vauvojen on osallistuttava säästöihin
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Eihän säästö kohdistu babyboxeihin, vaan joutilaaseen virkamieskuntaan jota Suomessa on joka ikisessä laitoksessa liikaa.
Juuri näin, virkamiehiä on hoitamaan 20 miljoonainen kansa. Liian vähän työtä tällä hetkellä kaikilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Äitiyspakkaus on kyllä outo. Samalla rahalla saa nelinkertaisesti vaatteita nettikauppojen aleista, leggarit usein alle 3€, bodyt alle 4€ jne. Joku vetää välistä ja lujaa äitiyspakkauksella.