Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi työnhakukeskustelu tehdään kasvokkain?
24.06.2026 |
Onko jollain tietoa miksi työnhakukeskustelu järjestetään te-palveluiden tiloissa eikä puhelimitse kuten aina aikaisemmin? Ja miten keskusteluun kannattaa valmistua, jotta siitä voisi aidosti hyötyä työnhaussa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa