Loppuuko nyt Tallinnan / Latvian viinaralli?
Ei varmaan janoisten kannata enää itse lähteä hakemaan mistään kun voi tilata kotiin
Kommentit (9)
Alkoholin hinta on ainoa syy Tallinnan ja Latvian viinarallille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään lopu.
Mietipä paljon kotiinkuljetettu viinapullo Alkosta maksaa.
Kuka nyt Alkosta tilaa, vaan ulkomailta isoja eriä
No, 24 kpl 0,33l olut tölkki keissi, suomi kauppa 30€, tilaat ulkomailta niin n. 13 € rahteineen, mitä luulet?
SITÄ ON VOINUT TÄHÄNKIN ASTI TILATA KOTIIN.
Myyjä vaan ei ole saanut tarjota kuljetusta, vaan asiakas itse on sopinut rahdista kuljetusliikkeen kanssa.
Ei siinä mitään järkeä olekaan, että Iisalmessa valmistettu olut maksaa suomessa marketissa 27e laatikko, mutta Saksassa sama laatikko maksaa 10e.
Vierailija kirjoitti:
No, 24 kpl 0,33l olut tölkki keissi, suomi kauppa 30€, tilaat ulkomailta niin n. 13 € rahteineen, mitä luulet?
Ei kylllä saa mistään tilattua tuohon hintaan rahteineen, vaikka toki paljon halvemmaksi tulee kuin Suomesta ostettuna.
Vierailija kirjoitti:
SITÄ ON VOINUT TÄHÄNKIN ASTI TILATA KOTIIN.
Myyjä vaan ei ole saanut tarjota kuljetusta, vaan asiakas itse on sopinut rahdista kuljetusliikkeen kanssa.
Mutta helpottaahan tuo tilaamista nyt paljon
Ei tietenkään lopu.
Mietipä paljon kotiinkuljetettu viinapullo Alkosta maksaa.