Miksi idiootti moottoripyöräilijät käyttävät
Pyöriänsä 5-10 minuuttia ennen lähtöä kesäaikana ? - Aamulla 5-6 aikaan herättävät kaikki lähitienoon asukkaat ilkeyttään näillä äänenvaimentamattomilla romuilla. Turpaan tekisi mieli vetää.
Kommentit (20)
Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.
Vierailija kirjoitti:
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.
Vaihda oikeat öljyt ja korjaa oikuttelu. Jos siulla edes on ducati.
Vierailija kirjoitti:
Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.
Ei ehkä talvella, mutta kesällä ? - Kertoo paljon moottoripyöräilijöiden tietämyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.
On jos kaikki on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.
No pitäisikö se romu viedä korjaamolle?
No, koska ne ovat järjeestään k u s i p ä i t ä.
Vierailija kirjoitti:
Jotta sua vtuttaa :D
Taisi tulla sanottua enemmän kuin alunperin oli tarkoitus.
Suurin osa näistä prätkähomoista on jäänyt teinientasolle, kun tykkäävät kovasta metelistä.
Vierailija kirjoitti:
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.
Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan.
Onko ducatissa lohkolämmitin kun kylmää moottoria ei saa käynnistää ?
Vierailija kirjoitti:
No, koska ne ovat järjeestään k u s i p ä i t ä.
On se hurja, kaikki on kun kerran sinä niin sanot
Kyllä minun pyörä on toiminut pakkasilla jääradalla
Kätees taidat kuitenkin vaan vetää, ja sekin lerpahtaa puolivälissä ennen maaliin pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan.
Onko ducatissa lohkolämmitin kun kylmää moottoria ei saa käynnistää ?
Voi etsiä itse vaihtoehtoja. Mutta manuaalissa tosiaan näin sanotaan. Pienellä käyttämiselle kaikki pytyt käyvät kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.
Ei toi mun pyörä vaadi hirveitä vetoja, että pääsee kotipihasta rullailemaan. Muutenkin ajellaan hissuksiin ennen isompaa tietä ja sitten onkin jo lämmin kone.
Vierailija kirjoitti:
Kätees taidat kuitenkin vaan vetää, ja sekin lerpahtaa puolivälissä ennen maaliin pääsyä.
Auttaisiko pyörän kaasuttelu vaivaan 🤔
Vanhaa tekniikkaa omaavien kaasaripyörien ongelma, kylmänä eivät tahdo käydä tasaisesti ilman rikastimen käyttämistä.
Pyörää käytetään paikallaan, että saadaan kone käymään tasaisesti ja voidaan poistaa rikastin käytöstä.
Uudemmissa prätkissä yleensä jo ruiskukone, samaa tekniikkaa kuin autoissa ja tietsikka määrittelee kuinka rikasta soppaa sylintereihin ajetaan ja ovat aina lähtökunnossa kun käynnistää pärränsä.
Mikset vedä? Kuset vaan housuun sisällä
Jotta sua vtuttaa :D